فیلم سینمایی «حس دلتنگی» (Nostalgia) محصول 2018 آمریکا برای اولین بار به روی آنتن شبکه چهار سیما می رود.
کد خبر: ۱۱۸۶۹۸۸
«حس دلتنگی» در قاب شبکه 4

به گزارش جام جم آنلاین از روابط عمومی شبکه چهار سیما، فیلم سینمایی «حس دلتنگی» یک فیلم درام، آمریکایی جدید به کارگردانی مارک پلینگتون و نوشته شده توسط پلینگتون و الکس راس پری است.

ستارگانی چون جان هام، نیک آفرمن، امبر تامبلین، پاتون اسوالت، کاترین کینر، الن بورستین، بروس درن، جان اورتیز و جیمز لیگروس در این فیلم ایفای نقش می کنند.

این فیلم زندگی افرادی را دنبال می کند که به واسطه ی از دست دادن آنچه برایشان عزیز بوده به هم متصل شده اند، تجزیه و تحلیل می کند که مردم چگونه عشق و آرامش را در خاطرات و اشیائی که با یکدیگر به اشتراک می گذارند پیدا می کنند.

داستان از نگاه مردی روایت می شود که مسئول قیمت گذاری بر اجناس باقی مانده از افرادی است که به تازگی مرده اند و بازماندگان می خواهند این اجناس را بفروشند. او هر بار درگیر یک ماجرای احساسی و خانوادگی می شود. داستان زن سالمندی که خانه اش سوخته است و پولی برای خرید خانه جدید ندارد و فرزندانش می خواهند او را به خانه سالمندان ببرند. اما او یک توپ تنیس تاریخی از همسرش محرومش دارد که ناچار می شود بر خلاف نظر پسرش آن را بفروشد. او این پول را برای خرید خانه و فرار از خانه سالمندان استفاده می کند. از طرف دیگر شاهد داستان زن دیگری هستیم که پدرش فوت شده و علارغم انتقاد های دختر جوانش او وابستگی و علاقه زیادی به وسایل باقی از پدرش را دارد. دختر در دنیای جدید زندگی می کند و همه چیزش روی لپ تاپ و گوشی است. اما ناگهان این دختر جوان همان روز در تصادف رانندگی می میرد. و حالا مادرش و اطرافیانش حتی یک عکس یا موسیقی مورد علاقه او را در خانه ندارند چون تمام عکس ها و موسیقی های او بر روی لپ تاپ و گوشی اش بوده که در تصادف رانندگی از بین رفته است.

علاقه مندان به فیلم های درام می توانند، پنجشنبه 4 بهمن ماه ساعت 20:30 به تماشای این فیلم سینمایی از شبکه چهار سیما بنشینند.

شایان ذکر است، واحد تامین برنامه شبکه چهار سیما برای باکس سینمایی روز جمعه، فیلم سینمایی «بسوزان» را در نظر گرفته است.«بسوزان» به کارگردانی جیلو پونته کوروو محصول 1969 ایتالیا و فرانسه 5 بهمن ساعت 20:30 پخش می شود.

مارلون براندو، رناتو سالواتوری، نورمن هیل، اواریستو مارکز در این فیلم ایفای نقش کرده اند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها