در دورهمی رادیویی‌ ها از برترین های رادیو در جشنواره‌های کشوری و بین المللی تجلیل می‌شود.
کد خبر: ۱۱۸۰۱۴۴
مراسم با شکوه «دورهمی رادیویی ها» در روزهای آخر پاییز

به گزارش جام جم آنلاین از معاونت صدا، مدیر روابط عمومی معاونت صدا با اعلام این خبر گفت: با تدبیر معاون صدای رسانه ملی، دکتر شاه‌ آبادی در مراسم دورهمی رادیویی ها که با حضور همکاران پر تلاش این رسانه گرم برگزار می‌شود از 32 نفر از برترین‌های رادیو که در جشنواره‌های کشوری و بین‌المللی حائز رتبه شده‌اند تجلیل بعمل خواهد آمد.

حامد فاتحی تصریح کرد: تشریح برنامه‌ها و فعالیت‌های کار گروه‌های تهیه کنندگان، گویندگان، گزارشگران و نویسندگان توسط مسئولین هر کار گروه، مصاحبه صمیمانه با همکاران در حاشیه استودیوهای رادیویی و پخش اولین آنونس معرفی برنامه‌های منتخب شبکه‌های رادیویی در فصل زمستان، بخش طنز (استندآپ) توسط آقای ریوندی و اجرای مجید اخشابی خواننده محبوب کشورمان از جمله بخش‌های متنوع تدارک دیده شده در این دورهمی است.

اجرای دورهمی رادیویی ها با حضور معاون صدای رسانه ملی دکتر شاه‌آبادی، پیشکسوتان و مدیران شبکه‌های رادیویی همراه خواهد بود.

این نشست صمیمی روز چهارشنبه از ساعت 9:30 صبح در استودیوهای 1 و 8 ساختمان شهدای رادیو برگزار می شود و گزیده این مراسم با شکوه از شبکه‌های رادیویی و تلویزیونی پخش خواهد شد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها