شبکه رادیویی تهران با فرارسیدن اربعین حسینی برنامه های ویژه ای را تدارک دیده است.
کد خبر: ۱۱۷۳۴۲۴
ویژه برنامه های اربعین حسینی در رادیو تهران

به گزارش جام جم آنلاین از شبکه رادیویی تهران، صبح اربعین حسینی شنونده ویژه برنامه «با کاروان اربعین»، از شبکه رادیویی تهران باشید.

این برنامه از ساعت 9 مراسم راهپیمایی اربعین تهران از میدان امام حسین (ع) تا حرم عبدالعظیم حسنی (ع) و راهپیمایی اربعین کربلا پوشش می دهد. ارتباط با کربلا و نجف، پوشش هیات استان تهران، دیگر بخش های این ویژه برنامه است.

عطر خدا

تاریخ نگاری و روایت اربعین از منظر اهل بیت (ع) و صاحبنظران بخشی از ویژه برنامه «عطر خدا» از گروه اخلاق و زندگی شهروندی رادیو تهران است. این برنامه در روز اربعین حسینی از ساعت 15 روی موج اف.ام ردیف 94 مگاهرتز می شود.

به هوای حرم

«به هوای حرم» خاطرات دختری است که اخیرا محجبه شده و در اربعین حسینی، هوای پیاده روی حرم امام حسین (ع) را کرده است.این برنامه با دو روایت از زبان دختر جلو می رود. این برنامه کاری از گروه تهران و رویدادهای شبکه رادیویی تهران است که سه شنبه به تهیه کنندگی مینا نیکانیک ساعت 13 پخش می شود.

کاروان عشق می رسد

پذیرایی وخدمت به زائران حضرت سیدالشهدا یکی از آرزوهای محبین آن حضرت است، «کاروان عشق می رسد» کاری از گروه تهران و رویدادهای شبکه رادیویی تهران است که سه شنبه از ساعت 14 روی آنتن می رود.

شبیه، شبیه، شبیه

امشب همزمان با شب اربعین سالار شهیدان، یک داستان کوتاه از قیصر امین پور با عنوان «شبیه، شبیه، شبیه» در برنامه «کتاب شب» از ساعت 23 و 30 دقیقه بازخوانی خواهد شد. در این داستان کوتاه، زنی در حال تماشای یک تعزیه است و دیده هایش را در انطباق با وقایع کربلا برای ما روایت می کند.

زنی که پیامبر بود

همچنین روز هشتم آبان هم یک اثر توصیفی از قیصر امین پور با عنوان «زنی که پیامبر بود» در برنامه «کتاب شب» رادیو تهران روایت می شود. این اثر توصیفی به ویژگی های پیام آوری حضرت زینب (س) با نگاهی نو و منطبق با وقایع روز جامعه می پردازد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها