عادل فردوسی‌ پور امروز در تماسی تلفنی با برنامه حالا خورشید، درباره حواشی اخیر برنامه نود توضیحاتی ارائه داد.
کد خبر: ۱۱۷۳۱۵۱
توضیحات فردوسی پور درباره حواشی اخیر برنامه نود

به گزارش جام جم آنلاین از باشگاه خبرنگاران، علی فروغی مدیر شبکه سه سیما امروز در برنامه حالا خورشید حاضر شد و توضیحاتی درباره حواشی برنامه نود و پخش دوباره آن ارائه کرد. در ادامه توضیحات مدیر شبکه سه، فردوسی پور هم روی آنتن زنده آمد و در ارتباط تلفنی با رشیدپور درباره حاشیه های دو هفته اخیر برنامه نود توضیحاتی داد.

فردوسی پور گفت: من بیش از ٢٠ سال است در صدا و سیما و به قول معروف فرزند رسانه هستم. در تمام این سالها، تلاش کردم برنامه‌ای بسازم که منعکس کننده مشکلات و فساد در فوتبال کشور باشد. به هر حال در هر مجموعه ای اختلاف سلیقه وجود دارد؛ قرار نیست من و علی فروغی مثل هم فکر کنیم. با این حال من در این سالها سعی کردم همیشه اصول حرفه ای را رعایت کنم. اتفاق دو هفته قبل، بیشتر یک اختلاف نظر و سوء تفاهم بود. به هر حال تصمیمی گرفته شد و ما روی آنتن نرفتیم. من و عوامل برنامه، به تصمیم مدیران شبکه درباره پخش نشدن برنامه به دلیل پخش بازی اسپانیا - انگلیس احترام گذاشتیم.

وی درباره اینکه چرا برنامه نود را بعد از ساعت 12 شب روی آنتن نبرده هم گفت: اینطور نبود که به من گفته باشند ساعت ١٢ برنامه را اجرا کنم. این سوءتفاهمی بود که از تماس تلفنی دوستانه من با یکی از مدیران شبکه پیش آمد.

مجری برنامه نود درباره گفتگوی خود با یکی از رسانه ها پس از این اتفاقات هم اظهار کرد: من صرفاً به آن خبرنگار گفتم ما داریم برنامه و آیتم ها را آماده می کنیم و امیدواریم این هفته (30 مهر) روی آنتن برویم. نکته خاص دیگری مطرح نشد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها