شبکه سلامت سیما امروز با دو برنامه ضربان و همین امروز همین امشب چند نوع بیماری را بررسی و راهکارهایی برای درمان و جلوگیری ارائه می کند.
کد خبر: ۱۱۶۶۱۵۳
با سلامت به سلامتی بیاندیشید

به گزارش جام جم آنلاین از روابط عمومی شبکه سلامت سیما، برنامه ی ترکیبی «ضربان» امروز ساعت 16 به بیماری های عفونی، مننژیت و عواقب آن می پردازد. این برنامه با هدف ارتقای سطح آگاهی و دانش پزشکی عموم مردم نسبت به انواع بیماریها با اجرای بابک حسن زاده روی آنتن می رود.

در برنامه پیش روی ضربان که با درخواست مخاطبین روی آنتن می رود دکتر مسعود مردانی دشتی متخصص بیماریهای عفونی حضور خواهند داشت تا پاسخگوی سوالات بیشمار بینندگان باشند.

همچنین برنامه همین امروز همین امشب که با اجرای فاطمه شاه حسینی تماشایی می شود، میزبان دکتر اکبری فوق تخصص ناباروری است تا موضوع و مبحث سقط جنین را بررسی و واکاوی نماید. این برنامه در نوبت شامگاهی ساعت 20 به مخاطبان عرضه می شود.



یادآور می شود برنامه «همین امروز، همین امشب» برای پاسخ تخصصی و درخور به نیاز مخاطب درحوزه های متعدد بهداشت، سلامت، طب و ورزش هر روز در دو نوبت صبح و ظهرساعت «9:30 و 11:30» و دو نوبت عصرانه و شبانگاهی «17:30 و 20» تماشایی می شود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها