دکتر علی عسکری در دیدار رئیس کمیته امداد امام (ره) تاکید کرد:

حمایت از اشتغال بیش از کمک های مستقیم در محرومیت زدایی اثر دارد

رئیس رسانه ملی در آیین افتتاح شانزدهمین اجلاس بین المللی پیرغلامان حسینی (ع):

دولت با عزمی حسینی دست داعشی های اقتصادی را کوتاه و آرامش را به اقتصاد کشور بازگرداند

رئیس رسانه ملی در آیین افتتاح شانزدهمین اجلاس بین المللی پیرغلامان و خادمان حسینی(ع) گفت: افزایش نرخ ارز نوعی حرکت داعشی در اقتصاد ایران است و از دولت می‌خواهیم همانگونه که داعش را در عراق و سوریه سرکوب کردیم،در جنگ اقتصادی هم دست داعشی های اقتصادی را کوتاه کند و آرامش را به اقتصاد کشور بازگرداند.
کد خبر: ۱۱۶۲۷۷۹
دولت با عزمی حسینی دست داعشی های اقتصادی را کوتاه و آرامش را به اقتصاد کشور بازگرداند

به گزارش جام جم آنلاین از روابط عمومی رسانه ملی، دکتر علی عسکری با بیان اینکه هر سال با نزدیکی ایام محرم انرژی جدیدی به جامعه ما تزریق می‌شود خاطرنشان کرد: شور حسینی و عشق به اباعبدالله الحسین (ع) حال عجیبی را در میان مردم رقم می زند و همین حس مبدا انقلاب های فراوانی شده است که قله آنها انقلاب اسلامی ایران است.

دکتر علی عسکری عزای امام حسین (ع) را راز هویت و نهضت ملی ایران اسلامی دانست و تصریح کرد: وقتی از امام حسین علیه السلام و نهضت حسینی سخن می گوییم از یک نهضت شیعی حرف نمی زنیم بلکه این یک نهضت الهی است که تحولات فراوانی را در پی داشته است و مردمان و کشورهای بسیاری از آن الگو گرفته و می‌گیرند.

رئیس سازمان صدا و سیما با بیان اینکه همه مداحان و هیئت های ما باید انقلابی باشند و روایت انقلاب اسلامی را داشته باشند افزود: همه این هیئت ها و عزاداری ها برای این است که خط و نهضت حسینی که پایه آن مبارزه با ظلم است فراموش نشود و ما باید به آن به صورت ویژه توجه کنیم.

او تصریح کرد: بر همین مبنا بسیار خوب است که در مداحی های امسال درباره انقلابی گری و انقلابی ماندن صحبت شود و چهره های انقلابی و خادم انقلاب به مردم معرفی شوند.

دکتر علی عسکری هیئت های مذهبی و حسینی را فرزند زمانه خود دانست و گفت: هیئت های حسینی به وجود آمدند تا انقلابی‌گری اباعبدالله (ع) فراموش نشود و دفاع از حریم ولایت از ذهن ما پاک نگردد.

رئیس سازمان صدا و سیما تقویت رابطه امام و امت را از اولویت‌های هیات های حسینی عنوان کرد و گفت: عزاداری‌های ما باید وحدت آفرین باشد و همه قومیت‌ها و اقوام با روش ها و لهجه های گوناگون عزاداری در مسیر منافع ملی و وحدت ملی حرکت کنند.

او به تلاش دشمن برای ایجاد اختلاف میان ایران با سایر کشورهای اسلامی به ویژه کشورهایی که مردمانش محب اهل بیت علیه السلام هستند اشاره کرد و گفت: پس از شکست دشمن در به وجود آوردن داعش آنها به دنبال ایجاد جنگ اقتصادی در کشور و ایجاد ناامنی اقتصادی و در پی آن بحران اجتماعی هستند.



دکتر علی عسکری بحران ارزی به وجود آمده در کشور را نوعی حرکت داعشی در عرصه اقتصاد دانست و تأکید کرد: ما از دولت محترم می خواهیم همانطور که در مبارزه با داعش در منطقه همراهی کرد با داعش اقتصادی هم حسینی وار برخورد کند و دست آنها را از عرصه اقتصادی کوتاه کند و آرامش را به مردم بازگرداند.

او افزود: اینکه هر روز عده‌ای با خباثت هزار تومان ، دو هزار تومان به مبلغ دلار بیافزایند و تلاطم اقتصادی به وجود آورند قطعاً داعشی زمان هستند و باید با آنها به شدت برخورد کرد.

رئیس سازمان صدا و سیما در پایان ضمن تشکر از دست اندرکاران برگزاری شانزدهمین اجلاس پیرغلامان حسینی ابراز امیدواری کرد که شاهد اثرگذاری مثبت این همایش بین‌المللی بر فضای فرهنگی کشور باشیم..

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها