یازدهمین قسمت از برنامه پیشران شبکه چهار سه شنبه شب با موضوع نقش تعاونی ها در اقتصاد ایران به روی آنتن می رود.
کد خبر: ۱۱۶۲۳۵۱
نقش تعاونی ها در اقتصاد

به گزارش جام جم آنلاین از روابط عمومی شبکه چهار سیما، تعاون اهرم مناسبی برای توسعه فعالیتهای اقتصادی و اجتماعی کشور به شمار می‌رود که می تواند در بهره‌وری بهینه از شرایط زندگی، کار و تولید،‌ توسعه زیرساختهای عمرانی، ایجاد فرصتهای شغلی، ارتقای سطح درآمد و وضع اجتماعی جامعه مؤثر باشد.

علیرغم آنکه توسعه تعاونی ها بر اشتغال زایی و افزایش درآمدهای سرانه کشور تاثیرگذار است و مزیتهای نهفته در این بخش بر کسی پوشیده نیست اما متاسفانه سهم بخش تعاون در اقتصاد ملی بسیار ناچیز است؛ و سهم ۲۵ درصدی تعاون در اقتصاد هنوز محقق نشده است.بررسی دلایل عدم موفقیت تعاونی ها در اقتصاد موضوع این هفته (۱۳ شهریور ماه) برنامه «پیشران» است.

مهدی مفیدی مجری برنامه «پیشران» میزبان حمید کلانتری معاون امور تعاون وزارت تعاون ، کار و رفاه اجتماعی و دکتر علیمردان شیبانی عضو هیات نمایندگان اتاق بازرگانی ایران و ماشاالله عظیمی دبیر کل اتاق تعاون خواهد بود.

برنامه پیشران که به تهیه کنندگی سودابه آقاجانیان ساعت ۲۱:۱۵ سه شنبه ها به طور زنده پخش می شود با حضور مسئولین، اساتید و کارشناسان اقتصادی، به بررسی مسائل حوزه اقتصاد، کسب و کار،کارآفرینی و چالش های مرتبط به آنها می پردازد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها