گفتگوی اقتصادی رادیو گفتگو که تلاش می‌کند تا به تحلیل و موشکافی جدیدترین موضوعات حوزه اقتصاد کشور بپردازد، نهم مرداد در قالب نشست خبری میزبان دکتر عیسی کلانتری معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان حفاظت محیط زیست خواهد بود.
کد خبر: ۱۱۵۶۵۲۴
رئیس سازمان حفاظت محیط زیست به رادیو گفتگو می آید

به گزارش جام جم آنلاین از رادیو گفتگو، گفتگوی اقتصادی یکی از مهم ترین و پرمخاطب‌ترین برنامه‌های این شبکه رادیویی است که با محوریت طرح مباحث اقتصادی روز ایران و جهان، همچنین تحلیل و بررسی موضوعات مختلف اقتصادی با حضور کارشناسان به سمع مخاطبان می رسد.

این برنامه نهم مرداد در قالب نشست خبری میزبان دکتر عیسی کلانتری معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان حفاظت از محیط زیست خواهد بود تا در جمع خبرنگاران حاضر در استودیو، ضمن پاسخ به سؤالات آنها، در خصوص چالش های پیس روی حوزه محیط زیست، برنامه های این سازمان در قبال تغییرات اکوسیستمی، راهکارهای مواجهه با بحران کم آبی و آلودگی هوا و راهکارهای کاهش معضلات زیست محیطی کشور، سخن گوید.

نویسنده و تهیه کننده بهزاد محمودزاده، گوینده سوسن حسنی دخت و هماهنگی فاطمه ربانی این برنامه را ساعت14:30روی موج اف ام ردیف 5/103 مگاهرتز تقدیم مخاطبان فرهیخته رادیو گفت و گو می‌نمایند.
علاقمندان می توانند با شماره تماس 27861035 و سامانه پیامکی 300001035 با این برنامه در ارتباط باشند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها