همزمان با ایام برگزاری مسابقات فوتبال جام جهانی 2018 روسیه، عملکرد کادر فنی و بازیکنان تیم ملی فوتبال در برنامه مناظره با حضور کارشناسان ورزشی بررسی می شود.
کد خبر: ۱۱۵۲۸۳۱
مناظره عملکرد تیم ملی ایران درجام جهانی 2018

به گزارش جام جم آنلاین از روابط عمومی شبکه یک، تیم ملی ایران در جام جهانی و درگروهی که پیش از آغاز جام، به گروه مرگ تعبیر می شد، با کسب یک برد و یک تساوی به کار خود پایان داد.

در پایان بازی های ایران، بسیاری از کارشناسان، از عملکرد تیم ملی تمجید کردند، اما در ادامه جام و با درخشش دو تیم آسیایی کره و ژاپن و حذف پرتغال و اسپانیا، برخی

کارشناسان سبک بازی تیم ملی را عامل حدف ایران در دور گروهی دانستند و موفقیت تیم ملی در جام ملت ها را با اما و اگرهای بسیاری همراه کردند. برنامه جمعه 22 تیر مناظره قصد دارد تا با حضور برخی کارشناسان، مسئولان و چهره های فوتبالی، عملکرد تیم ملی را در جام جهانی مورد نقد و بررسی قرار دهد.

در سوال نظر سنجی این هفته از بینندگان پرسیده شده است:آیا به عملکرد تیم ملی در جام جهانی اخیر نمره قبولی می دهید؟ 1- بله 2- خیر.

علاقمندان به شرکت در نظرسنجی می توانند عدد گزینه مورد نظر خود را به سامانه 3000013 پیامک کنند.

برنامه زنده مناظره به تهیه کنندگی علیرضا اسکندری کاری از گروه دانش و اقتصاد شبکه یک سیما است که جمعه ها حوالی ساعت 11 صبح با اجرای مرتضی حیدری و با حضور صاحب نظران و اصحاب رسانه پخش می شود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها