روایت علیرضا زرین‌دست از حادثه‌ای که برای مهدی فخیم‌زاده پیش آمد

از جا بلند می‌شود و «مشت‌آخر» را می‌زند!

حال عمومی مهدی فخیم‌زاده پس از تصادف سه روز قبل رو به بهبود است و ساعتی قبل سطح هوشیاری‌اش برگشته و توانسته با برخی نزدیکان و پزشک معالجش نیز صحبت کند. این خبر را خسرو امیرصادقی از دوستان و همکاران این بازیگر که در بیمارستان ایران مهر حضور دارد اعلام کرد. فخیم زاده همچنان در بخش آی سی یو بستری است.
کد خبر: ۱۱۵۰۴۶۱
فخیم‌زاده به هوش آمد

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از ایسنا، مهدی فخیم‌زاده که اخیرا در شمال کشور مشغول فیلمبرداری آخرین سکانس های فیلم سینمایی جدیدش با نام «مشت آخر» بود، هنگامی که سوار موتورسیکلت بود دچار یک تصادف شدید با موتورسیکلتی دیگر شد که با وجود نداشتن شکستگی، به دلیل ضربه وارد شده به سر در بیمارستان طالقانی چالوس بستری و سپس به تهران منتقل شد.

سطح هوشیاری وی در ابتدا خوب بود ولی از ظهر هفتم تیر ماه، میزان هوشیاری پایین آمد که پزشک معالج وی ابراز امیدواری کرده است با درمانی که انجام می شود در روزهای آتی روند بهبودی حاصل شود.

فخیم زاده در طول سال ها فعالیت هنری ساخت فیلم هایی همچون همسر، همسفر، مسافران مهتاب، تاواریش و خواستگاری را در کارنامه کاری خود دارد و در فیلم ها و سریال هایی مانند «آذر، شهدخت، پرویز و دیگران»، «تنهاترین سردار»، «ولایت عشق»، «خواب و بیدار»، «مختارنامه» و «دندون طلا» هم بازی کرده است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها