وداعی باشکوه با گوینده نام آشنای خبر سیما

قاسم افشار در کنار دخترش آرمید +عکس

مراسم تشییع پیکر قاسم افشار گوینده پیشکسوت خبر صبح امروز پنجشنبه 27 اردیبهشت با حضور جمع زیادی از مردم ، همکاران سابق او در صداوسیما، و دوستدارانش برگزار شد.
کد خبر: ۱۱۴۲۳۱۲
قاسم افشار در کنار دخترش آرمید +عکس

به گزارش جام جم آنلاین از روابط عمومی رسانه ملی، در مراسم باشکوهی که جمع زیادی از علاقه مندان به این گوینده نام آشنا حضور داشتند، پیکر قاسم افشار در منظریه تهران تشییع و پس از آن در قطعه 92 بهشت زهرا به خاک سپرده شد.

در مراسم وداع با این گوینده پیشکسوت بیش از همه،حضور گویندگان قدیمی خبر و تلویزیون از جمله فواد بابان، رحمان نظام اسلامی، حسن سلطانی، مهناز شیرازی، مرتضی حیدری، حسین ذکایی و فریده فرخی نژاد به چشم می آمد.

در میان جمعیت بسیاری که برای مشایعت این گوینده قدیمی خبر حضور یافته بودند مدیران ارشد سازمان صدا و سیما از جمله سعید فانیان مدیر سابق شبکه های جام جم و حسین رنجبران مدیرکل روابط عمومی صدا و سیما نیز حضور داشتند.

حسن سلطانی گوینده سابق خبر و مجری برنامه های معارفی تلویزیون زنده یاد قاسم افشار را فردی متعهد به کار و علاقه‌مند به رسانه توصیف کرد و افزود: قاسم افشار فردی خوش قول و متدین و علاقه مند به اهل بیت بود و هیچ وقت فریفته شهرت نشد.

رحمان نظام اسلامی از دیگر مجریان تلویزیون در این مراسم گفت : افشار سال‌ها در رسانه کار کرد و بعد از کار در رسانه باز هم در یک موسسه خیریه منشا خیر بود.

مهناز شیرازی گوینده قدیمی خبر نیز درباره قاسم افشار گفت: او مردی وارسته، دادرس، شوخ طبع و مردم دار و در کار و جلو دوربین بسیار جدی بود اما وقتی از جلوی دوربین کنار می‌رفت با حُسن خُلقی که داشت، لحظات خوشی را در جمع دوستان فراهم می کرد.

فوآد بابان دیگر گوینده پیشکسوت خبر نیز از قاسم افشار به عنوان فردی پاک ضمیر، متخصص در امور رسانه و خبر، مردم دار و اهل کارهای خیر نام برد و گفت: قاسم افشار فردی تکرار نشدنی در خبر بود و او به خاطر همه خصوصیات ویژه اش همواره در ذهن ما خواهد ماند.

مراسم تشییع باشکوه مرحوم قاسم افشار با قرائت نماز بر پیکر او در جلوی منزلش به پایان رسید و پیکر وی در قطعه 92 بهشت زهرا در کنار دختر خردسالش آرمید.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها