معاون صدا ی رسانه ملی گفت: با برگزاری رزمواره مدافعان حرم سنگ بنای خوبی در کشور نهادینه شد.
کد خبر: ۱۱۴۱۷۵۱
رسانه ملی از آثار منتخب رزمواره مدافعان حرم بهترین بهره را خواهد برد

به گزارش جام جم آنلاین از ستاد خبری نخستین رزمواره مدافعان حرم، آیین اختتامیه نخستین «رزمواره مدافعان حرم» عصر دیروز (دوشنبه ۲۴ اردیبهشت‌) با حضور سردار سرتیپ بهمن کارگر رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس، علی اصغر جعفری مدیر عامل موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس و دکتر حمید رضا شاه آبادی معاون صدا برگزار شد.

معاون صدا گفت: با برگزاری رزمواره مدافعان حرم سنگ بنای خوبی در کشور نهادینه شد. انتخاب نام رزمواره همانند مدافعان حرم که در همه عالم تک هستند یک واژه انحصاری است که به این حرکت عظمت بخشیده است.

وی ادامه داد: رسانه ملی در درون هنرمندان و افتخار آفرینان زیادی دارد که توفیقات بسیاری را حاصل کرده اند. رسانه ملی یک تنه در برابر 160 رسانه شایعه افکن مصاف می کند.

حمیدرضا شاه آبادی با بیان اینکه این رزمواره آثار هنرمندان آماتور و نیمه حرفه ای که علاقمند بودند دینشان را به ستارگان این کشور ادا کنند را به رقابت می گذارد، گفت: مجموعه مختلفی از جمله بسیج، رسانه ملی با محوریت رادیو ایران ،موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس،فضای مجازی و وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی دست به دست هم دادند تا راهی باز شود که آثار هنرمندان دلسوز که حاصل حس نابشان بوده است را ارائه کنند.

معاون صدا با بیان اینکه ما به عنوان رسانه ملی از این آثار نه به لحاظ تکنیک بلکه به لحاظ احساس جوانان به وجود آورنده خالق این آثار آنها را در صدا و سیما طور دیگری می بینیم، خاطرنشان کرد: این آثار به دلیل اینکه با حفظ و حال خوبی جمع شده است بهترین استفاده را خواهد کرد و تلاش می کنیم از این هنرمندان در عرصه های مختلف بهره ببریم.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها