شبکه چهار سیما از امروز به مدت ۹ روز جشنواره بین‌المللی سیمرغ را پوشش می‌دهد.
کد خبر: ۱۱۳۹۳۵۸
جشنواره سیمرغ از امروز در قاب چهار

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از روابط عمومی شبکه چهار سیما، «جشنواره سیمرغ» به تهیه‌کنندگی محمد اکبر زاره نیاکی، به مدت ۹ روز، روزانه در دو قسمت ۱۵ دقیقه‌ای در ساعت‌های ۱۳:۴۵ و ۲۳:۴۵ از شبکه چهار سیما پخش می‌شود.

بنابراین گزارش، در این ویژه‌برنامه که در قالب گزارشی تهیه و تولید می‌شود با مسئولان و شرکت‌کنندگان در این جشنواره گفتگو می‌شود.

جشنواره بین‌المللی سیمرغ، نامش برگرفته از سیمرغ افسانه‌ای در ادبیات ایران به عنوان مرغ درمانگر و نماد جدید جامعه پزشکی است و در پنج بخش تئاتر،‌ فیلم، ادبی، ‌هنرهای تجسمی و موسیقی، از ۱۴ تا ۱۹ در پردیس تئاتر تهران در حال برگزاری است.

جشنواره فرهنگی نهم با شعار «سالم زیستن، هنر است» تلاش دارد که سبک زندگی سالم را که هدف و غایت نهایی بعثت همه انبیا و اولیا الهی است را در جامعه دانشگاهی کشور ترویج کند.

جشنواره سیمرغ در بخش «آزاد» ویژه دانشجویان، کارکنان، اعضای هیات علمی دانشگاه‌های علوم پزشکی و جامعه پزشکی کشور، بخش «فرهنگ سلامت» ویژه دانشجویان تمام دانشگاه‌ها، مراکز و موسسات آموزش عالی کشور و بخش «بین‌الملل» با موضوع فرهنگ سلامت ویژه دانشجویان سراسر دنیا برگزار می‌شود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها