رامین توحیدیان از بخش مراقبت‌های ویژه بیمارستان مرخص و به منزلی در پاریس منتقل شده است.
کد خبر: ۱۱۳۹۲۳۷
تصویربردار صداوسیما از بیمارستان مرخص شد

به گفته حسن عابدینی، معاون خبرگزاری صداوسیما، رامین توحیدیان که پس از خروج از کما، مدتی را در بخش مراقبتهای ویژه بستری بود، بالاخره روز پنجشنبه مرخص شد و باید به مدت دو هفته در منزل تحت مراقبت باشد.

عابدینی در گفتوگو با جامجم افزود: حال عمومی توحیدیان نسبت به گذشته بهتر است، اما بهدلیل شکستگی جمجمه باید همچنان تحت مراقبت باشد تا مطمئن شویم اصابت گلوله روی بینایی ایشان تاثیر نگذاشته است.

او درباره اقدامات انجام شده برای انتقال توحیدیان به ایران گفت: بهدلیل شرایط جسمانی او فعلا این امکان وجود ندارد. منتظر نتایج آزمایشها و «ام. آر. ای» هستیم تا پس از اطمینان از وضعیت سلامت او امکان انتقالش به ایران را فراهم کنیم.

معاون خبرگزاری صداوسیما همچنین در مورد وضعیت شهسوار حسینی، خبرنگار صداوسیما در فرانسه نیز بیان کرد: این خبرنگار به دلیل استشمام گاز اشکآور دچار بیهوشی و آبریزش بینی و چشم شده بود که همان روز پس از اقدامات درمانی از بیمارستان مرخص شد و اکنون در حال انجام فعالیت خبری است.

سهشنبه هفته گذشته در جریان اعتراضات کارگران در پاریس مبنی بر سیاستهای دولت فرانسه، رامین توحیدیان تصویربردار گروه خبری خبرگزاری صداوسیما به علت اصابت گلوله پلاستیکی به سرش و شرایط وخیم جسمی به بیمارستان منتقل و شهسوار حسینی خبرنگار خبرگزاری صداوسیما هم به علت استنشاق گاز اشکآور، دچار مسمومیت شدید و بیهوشی شده و به بیمارستان منتقل شد.

محکومیت حمله به گروه خبری صداوسیما

در همین حال، مدیرکل امور بینالملل صداوسیما ضمن محکوم کردن حمله پلیس فرانسه به گروه خبری خبرگزاری صداوسیما از پیگیری این اتفاق ناگوار در مجامع بینالمللی خبر داد.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، عباس ناصریطاهری با بیان اینکه حمله پلیس فرانسه به یک گروه خبری دارای مجوز به هیچوجه قابل قبول نیست، گفت: همه کشورهای دنیا برای خبرنگاران بهمنظور پوشش وقایع و اتفاقات، مصونیت، امنیت و احترام قائل هستند و لذا از فرانسه که ادعای آزادی و دموکراسی دارد حمله به گروه خبری خبرگزاری صداوسیما به هیچ وجه قابل قبول نیست.

مدیرکل امور بینالملل رسانه ملی با تاکید بر اینکه صداوسیما موضوع حمله به گروه خبری خبرگزاری صداوسیما را از طریق مراجع دیپلماتیک و بینالملل پیگیری خواهد کرد، گفت: موضعگیری سخنگوی وزارت امور خارجه کشورمان مبنی بر محکومیت اقدام پلیس فرانسه در جریان حمله به گروه خبری خبرگزاری صداوسیما، اقدام بجا و شایستهای بود و رسانه ملی نیز از طریق سفارتخانههای دو کشور ایران و فرانسه و همچنین وزارت خارجه و مراجع بینالمللی، احقاق کامل تمامی حقوق گروه خبری خبرگزاری صداوسیما را پیگیری خواهد کرد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها