در مراسمی با حضور هنرمندان و برنامه‌سازان شبکه سه سیما از زحمات علی‌اصغر پورمحمدی قدردانی و علی فروغی به عنوان مدیر شبکه سه سیما معرفی شد.
کد خبر: ۱۱۳۸۲۳۳
فروغی معارفه شد، پورمحمدی تودیع

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از پایگاه اطلاع رسانی سیما، مرتضی میرباقری معاون سیما با قدردانی از پورمحمدی وی را سرمایهای بزرگ در رسانه ملی دانست و گفت: او با شجاعت و قدرت بالای مدیریتی توانست زمینههای ارتقای شبکه سه را به وجود آورد.

معاون سیما تاکید کرد: پورمحمدی بانک اطلاعات رسانه ملی در جمهوری اسلامی و معاونت سیما نیازمند تجربیاتش در حوزه ستادی است، فردی که در حوزه مسائل اجتماعی و شناخت جامعه شامه تیزی داشته و تجربیات خوبی در حوزه تولید برای نسل جوان دارد.

میرباقری افزود: اطمینان داریم علی فروغی با بهرهگیری از نیروی انسانی کارآمد در شبکه سه در مدت کوتاهی برنامههای شبکه را ارتقا میبخشد.

معاون سیما از بحرانهای موجود در جامعه یاد کرد و افزود: در شرایطی که کشور مسائل و بحرانهای متعددی را تجربه میکند، رسانه ملی وظیفه دارد نشاط و امید را به جامعه تزریق کند. شبکه سه سیما با برنامههای خوب خود توانست در شرایط مطلوبی مخاطبان جوان را جذب کند.

علیاصغر پورمحمدی در این جلسه شبکه سه سیما را از پربیننده ترین شبکههای تلویزیونی دانست و گفت: شبکه سوم توانست با وجود مشکلات متعدد سخت افزاری و با توجه به مشکلات مالی برنامههای پرمخاطب روی آنتن بفرستد.

او با دفاع از انتخاب علی فروغی به عنوان جانشین خود در شبکه سه سیما تاکید کرد: فروغی یکی از با اخلاق ترین، خوش فکرترین و توانمندترین مدیران رسانه است و من انتخاب چنین گزینه شایستهای را تائید میکنم.

قائم مقام سیما، هجمههای اخیر را در زمینه انتصاب فروغی، جوسازی خواند و اضافه کرد: بالاخره هر شخص، افرادی را اطراف خود دارد. فرزند کسی است. این که شایستگی افراد را بر این اساس مورد تردید قرار دهیم، جوانمردانه نیست.

در ادامه این مراسم، علی فروغی مدیر شبکه سه سیما با تجلیل از پورمحمدی گفت: پورمحمدی گلچینی از نیروهای خوش ذوق، خوش اخلاق و توانمند را در این شبکه
گرد هم آورده است. نیرویی که بزرگ ترین سرمایه این شبکه محسوب میشود.

او از پورمحمدی خواست همچنان به حمایتش از شبکه سه ادامه دهد و ابراز امیدواری کرد: با شجاعتی که در شبکه نهادینه شده، برنامههای موفقی در حوزههای مختلف اجتماعی، فیلم و سریال، ورزش، سرگرمی و مسابقات، تولید و پخش شود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها