جدیدترین قسمت از برنامه تلویزیونی «۳۶۰ درجه» به ابعاد حمله نظامی ائتلاف آمریکا و اروپا به سوریه پرداخته است.
کد خبر: ۱۱۳۶۰۵۱
پخش تصاویر مستند از حمله موشکی آمریکا و اروپا به سوریه

به‌گزارش جام جم آنلاین ، به نقل از روابط عمومی برنامه تلویزیونی 360 درجه، جدیدترین قسمت از برنامه تلویزیونی 360 درجه به ابعاد حمله نظامی ائتلاف آمریکا و اروپا به سوریه پرداخته است. سحر روز شنبه 18 فروردین آسمان سوریه موشک باران شد. ترامپ به وعده خود عمل کرد و با بهانه استفاده از عامل شیمیایی در غوطه شرقی سوریه، به مراکز علمی و پژوهشی این کشور حمله کرد. آمریکا در این حمله تنها نبود، فرانسه و انگلیس نیز با سیاست‌های بی و سر و ته ترامپ همراه شدند.

حمله ائتلاف آمریکا و اروپا به سوریه یک بهانه داشت و آن هم ادعای استفاده از سلاح شیمیایی بود. امروز به جای ابعاد این حمله موشکی، صدای افشاگری‌های یک خبرنگار انگلیسی بلند شده است؛ خبرنگاری که ثابت کرد ضبط تصاویر ویدیویی از غوطه شرقی و نسبت دادن آن به استفاده از سلاح شیمیایی کار «کلاه سفیدها» بوده است. کلاه سفیدهایی که در سال گذشته توانستند جایزه اسکار بهترین مستند را با صحنه سازی‌های بی نظیرشان دریافت کنند.

گفتنی است؛ برنامه تلویزیونی «360 درجه» مجموعه مستندهای اجتماعی، فرهنگی و سیاسی است که با توجه به اتفاقات و سوژه‌های مهم جامعه در طول یک هفته تهیه و تولید می‌شود. به روز و به لحظه بودن موضوعات از ویژگی‌های اصلی این برنامه تلویزیونی است. این برنامه با تهیه‌کنندگی و کارگردانی محمدهادی نعمت‌اللهی، جمعه هر هفته ساعت 21:30 از شبکه مستند پخش می‌شود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها