معاون سیمای رسانه ملی اعلام کرد بودجه سریال سازی در سال 97 دوبرابر می شود .
کد خبر: ۱۱۳۵۷۷۷
میرباقری: تدارک وسیع برای ماه رمضان / بودجه سریال سازی امسال دو برابر می شود

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از روابط عمومی رسانه ملی، «مرتضی میرباقری» در جمع خبرنگاران در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه هدف گذاری تلویزیون در برنامه‌های ماه مبارک رمضان چگونه است و اولویت‌ها چیست؟ گفت: ما برای ماه مبارک رمضان هم خدا را شکر مثل نوروز تدارکات وسیعی دیده‌ایم. 3 سریال را برای شب‌های رمضان درنظر گرفته‌ایم و همچنین مستند- مسابقه و برنامه ترکیبی خندوانه قرار است با شروع ماه مبارک رمضان به روی آنتن بروند.

وی ادامه داد:شبکه‌های یک، دو و سه سریال دارند اما به علت آنکه هنوز در حال تنظیم اسامی آنها هستیم ؛ نمی‌توانم به طور مشخص سریال های هر شبکه را نام ببرم .معاون سیما افزود: در حال حاضر حدود 6 سریال به صورت آماده داریم که می‌توانیم در ماه مبارک رمضان پخش کنیم اما قطعا سریال‌هایی را باید پخش کنیم که اقبال بیننده به تماشای آن ها در ماه رمضان بیشتر است.

وی همچنین در پاسخ به پرسشی راجع به گزارش برنامه حالا خورشید و اینکه آیا نظارتی روی گزارش‌های برنامه‌های تلویزیونی هست یا خیر نیز عنوان داشت: این برنامه اتاق فکری دارد که برنامه‌هایشان را از قبل در آن تنظیم می کند و هماهنگی‌های لازم را انجام می‌دهند و اینگونه نیست که یکباره تصمیم‌گیری روی آنتن صورت بگیرد.

میرباقری همچنین همچنین از برنامه ریزی وسیع برای ارائه ویژه برنامه ها، جُنگ های سرگرم کننده ، مستند ها و مجموعه های اجتماعی برای روز های سوم ، چهاردهم و پانزدهم خرداد و ماه مبارک رمضان در سیما خبر داد .

وی درباره تأمین بودجه سریال‌های رمضانی نیز یادآور شد: ما در حوزه نمایشی می‌توانیم بگوییم که از زمان حضور دکتر علی‌عسکری در صداوسیما سالی 50 درصد به بودجه نمایشی سیما اضافه شده است و در حال حاضر حدود 100 طرح در مراحل مختلف تولید است .

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها