مدیر پیام رسان سروش یکی از ویژگی های این پیام رسان را تماس صوتی رایگان دانست.
کد خبر: ۱۱۳۲۸۷۲
راه اندازی تماس تصویری پیام رسان سروش در آینده ای نزدیک

به گزارش جام جم آنلاین از شبکه رادیویی ایران، سید میثم سید صالحی در گفتگو با برنامه «سلام ایران» رادیو ایران خبر از «تماس تصویری» داد و گفت: در آینده نزدیک کاربران می توانند از پیام رسان سروش تماس تصویری برقرار کنند.

مدیر پیام رسان سروش تصریح کرد: سروش کلیه خدمات خودش را برای مدت یکسال برای همه هموطنان رایگان کرده و کاربران می توانند پیام های وسیعی را برای دوستانشان ارسال کنند، همین طور ارسال فایل های تصویری، ویدویی و دریافت آنها را به طور رایگان است.

وی با بیان اینکه در حال حاضر 450 هزار کانال اطلاع رسانی و بیش از یک میلیون گروه همکاری و دوستان خانوادگی در پیام رسان سروش وجود دارد که می توان از محتوای آنها بهره برداری کرد، افزود: همه اتفاقاتی که داخل اپلیکشین پیام رسان سروش اتفاق می افتد، کاملا به صورت رایگان است دو اپراتور همراه اول و ایرانسل که تمامی بخش ها، برنامه ها و خدماتی که دارد، سعی کردیم هزینه اش را برای کاربر به صفر برسانیم.

وقتی مجری برنامه «سلام ایران» از او پرسید چه طور می شود شخصیت های حقیقی یا نهادهای حقوقی در پیام رسان سروش دسترسی به حریم خصوصی ما نداشته باشند؟ سید صالحی گفت: پیام رسان سروش قابلیت ویژه ای که دارد می توانند با ارسال در خواستی هویت خودشان را به صورت یک هویت حقوقی کاملا مشخص که ما امکان آن را داریم در برنامه به صورت تایید شده ارائه دادیم ،مشخص بکنند در خیلی از برخوردها با برخوردهای تقلبی روبرو نخواهند بود.

مدیر پیام رسان سروش افزود: همچنین در بحث امنیت پیام رسان ایرادی بود که در روز های گذشته با توجه به نوع پروتکل و قابلیتی که ما استفاده کردیم ،چیز عادی بوده که در اغلب پیام رسان های خارجی غیر از پیام رسانی که عموم مردم ما استفاده می کنند.،نیز استفاده می شده در پیام رسان ایرانی چون ذائقه از آیدی به جای شناسه کاربری استفاده شود و شماره افراد نشان داده نشود ما این را در یک به روز رسانی گذشته انجام دادیم که از کاربران نیز می خواهیم که به روز رسانی را روی اپلکیشین خود نصب کنند.به جهت ارتباطات و تعاملات پیام رسان سروش یکی از امن ترین پیام رسان های ایرانی است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها