رادیو ایران با ویژه برنامه «بهار بی قرار» به استقبال سال نو می رود.
کد خبر: ۱۱۳۰۴۰۸
ویژه برنامه تحویل سال رادیو ایران

به گزارش جام جم آنلاین از شبکه رادیویی ایران، این برنامه ترکیبی از سر فصل های متناسب با فضای آغاز و معاد، تغییر و تحول، جبر و اختیار و حال خوب است.

جالب است بدانید یکی از چهره های برجسته در سال 96، کارشناس مذهبی و یکی از افرادی که در زندگی خود اتفاقی غیر منتظره به معنی نو شدن و تغییر و تحول را تجربه کرده از مهمانهای این برنامه خواهند بود.

آیتم های برنامه با حال و هوای یادی از گذشتگان، شهدای سال های دفاع مقدس و مدافع حرم، اتفاقات ویژه در سال 96، افرادی که در این سال تغییری در زندگی خود رقم زدند، کسانی که ازدواج کردند، گزارش از کسانی که هنگام سال تحویل در خانه خود نیستند همچون جانبازانی که در آسایشگاه ها روزگا ر میگذرانند، بیماران و مشاغل حساس می باشد.

گزارش از استان های مختلف و حال و هوای نو شدن سال همچنین اتفاقات مربوط به سال 96 همچون دستاوردهای علمی وو ورزشی و سوانح و وقایعی همچون زلزله و شنیدن احادیث حضرت هادی علیه السلام به خاطر شب شهادت آنحضرت از دیگر بخش های این برنامه است.

«بهار بی قرار» به تهیه کنندگی حسین معصومی، گویندگی سعید توکلی، فاطمه آل عباس وسرور پاکنشان بیست و نهم اسفند ماه ساعت 17 پخش می شود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها