سریال «هفت سین» به کارگردانی یدا… صمدی یکی از مجموعه‌های تلویزیونی است که در جدول پخش نوروزی شبکه «آی‌فیلم» قرار گرفته.
کد خبر: ۱۱۳۰۰۰۰
دورهمی نوروزی پای «هفت سین» آی‌فیلم

یک واحد صد متری اجارهای، دو خانواده مدعی مالکیت آن، ناگزیر از تحمل یکدیگر در ایام نوروز و البته کلی اسباب و اثاثیه زندگی که شب عیدی مانده روی دستشان و... این اتفاقات میشود دستمایهای برای ساعات خوش با هم بودن.

سنت بازپخش مجموعههای تلویزیونی آن هم در ساعات مناسب اتفاقی است که به همت شبکه آیفیلم با جدیت در حال پیگیری است و این مساله سبب میشود بسیاری از مجموعههای تلویزیونی که در زمان پخش اصلی بهدلیل حجم برنامههای تلویزیونی یا انتخاب ساعت نامناسب دیده نشدند، در بازپخش مجدد در زمان بهتر و با تبلیغات درست مورد توجه مخاطب قرار بگیرند. این اتفاق در واقع استفاده درست و مناسب از سرمایههای جاری صداوسیماست؛ تدبیری که به بازگشت سرمایه به چرخه استفاده منجر میشود.

مجموعه تلویزیونی هفت سین به تهیهکنندگی مجید سرسنگی در 14 قسمت 45 دقیقهای تولید شده که در ایام نوروز از شبکه آیفیلم پخش خواهد شد. سریال تلویزیونی هفت سین یک اثر اجتماعی با موقعیتهای طنز است که با حضور بازیگرانی نظیر سیروس گرجستانی و مهران رجبی این موقعیتها تقویت شده و بیننده با آن ارتباط بسیاری برقرار میکند.

از آنجا که نوروز فرصت فراغت خوبی برای ایرانیان فراهم میکند میتوان با پخش سریالهای شادیآور و طنز، فضای خانواده را به سوی نشاط هدایت کرد و این مجموعههای تلویزیونی یکی از کارکردهایش ایجاد همین روحیه است. از این رو شبکه آیفیلم که مساله خانواده، محور فعالیتهای آن است با پخش چنین برنامههایی میتواند در تقویت روح حاکم بر خانواده موثر و مفید باشد و نقشآفرینی قابل قبولی در فضای فرهنگی این روزهای جامعه داشته باشد. البته توجه به سبک زندگی مطلوب در تولیدات سیما میتواند برتقویت این روحیه بسیار مفید واقع شود. این شبکه تلویزیونی با گستره مخاطبانی که دارد، میتواند خانواده و محوریت آن را در اتفاقات روزانه زمینهسازی کند تا مخاطبان ناخودآگاه به اهمیت جایگاه خانواده پی ببرند.سعید فرهادی و احسان بیگلری فیلمنامه این مجموعه 14 قسمتی را نوشته اند و سیروس گرجستانی، فردوس کاویانی، ستاره اسکندری، شهره سلطانی، جواد عزتی، مهران رجبی و ... نیز بازیهای قابل قبولی را ارائه کرده اند که کام بینندگان آی فیلم را پای سفره هفت سین نوروزی این شبکه شیرین خواهد کرد.

فهیمه اسماعیلی

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها