دکتر علی عسکری در دیدار رییس تلویزیون ملی ویتنام:

باید با همکاری های مشترک درمقابل رسانه های نظام سلطه ایستاد

رییس رسانه ملی با اشاره به روابط راهبردی تهران و مسکو بویژه در زمینه مبارزه با تروریسم تاکید کرد : امیدوارم در زمینه ارتباط میان رسانه های دو کشورنیز به سطح روابط سیاسی ایران و روسیه برسیم و شاهد همگرایی بیشتر میان رسانه ها و مردم دو کشور باشیم.
کد خبر: ۱۱۲۹۵۴۰
رابطه رسانه ای میان ایران و روسیه باید گسترش یابد

به گزارش جام جم آنلاین از روابط عمومی رسانه ملی، دکتر علی عسکری در دیدار با الکسی نیکولوف رییس شبکه آرتی روسیه و هیات همراه این شبکه بر گسترش همکاری های رسانه ای میان معاونت برون مرزی سازمان صدا وسیما و شبکه آرتی روسیه تاکید و تصریح کرد: رسانه ملی بعنوان رسانه ای مستقل همواره در برابر جریان رسانه ای نظام سلطه ایستاده است و از اینکه همکاری خود را با شبکه ای گسترش دهیم که ازاین نظر دیدگاه های بسیار نزدیکی با صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران دارد؛حمایت می کنیم.

رییس رسانه ملی با اشاره به نگاه مستقل و حرفه ای شبکه آرتی (راشا تودی) روسیه افزود : امیدوارم گسترش همکاری های این دو رسانه موثر منطقه ای زمینه های رشد و پیشرفت دو ملت بزرگ ایران و روسیه را فراهم کند.

دکتر علی عسکری سازمان صدا وسیما را رسانه ای بزرگ با ماموریتی متنوع دانست و تصریح کرد : زمینه همکاری های مشترک میان معاونت برون مرزی سازمان و این رسانه روسی وجود دارد و امیدوارم از ظرفیت های موجود دو طرف به بهترین صورت استفاده شود.

الکسی نیکولوف رییس شبکه آرتی روسیه نیز در این دیدار با اشاره به سند همکاری رسانه ای که چندی قبل میان دو کشور به امضا رسید، گفت: هدف از این سفر اجرایی کردن هرچه سریع تر زمینه های همکاری میان این دو رسانه تاثیر گذار است و ما از هرگونه همکاری و ارائه تجربیات و خدمات متقابل استقبال می کنیم.

وی به بازدید خود دراین سفر از بخش های مختلف معاونت برون مرزی سازمان اشاره و تصریح کرد: در این بازدید از بخش های عربی و اسپانیایی معاونت برون مرزی صدا و سیما دیدن کردیم و شاهد عملکرد حرفه ای همکاران شما بودیم و مشاهده چنین سطحی از توانمندی ها درتلویزیون جمهوری اسلامی برای ما بسیار لذت بخش بود.

پیمان جبلی معاون برون مرزی رسانه ملی هم دراین دیدار خواستار گسترش همکاری ها با این شبکه روسی شد و تشکیل کارگاه های آموزش مشترک، انتقال تجربیات، همکاری برای تولید برنامه های خبری و مستند و تعاملات بین المللی را از جمله زمینه های مشترک همکاری ها برشمرد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها