همزمان با برگزاری دومین نشست کمیته حقوقی و مالکیت فکری اتحادیه ABU در تهران، اعضای این کمیته با رئیس رسانه ملی دیدار و گفت‌وگو کردند.
کد خبر: ۱۱۲۵۹۹۹
دیدار اعضای کمیته حقوقی و مالکیت فکری ABU با رئیس رسانه ملی +عکس

به گزارش جام جم آنلاین از روابط‌ عمومی رسانه ملی، در ابتدای این دیدار که مدیران رادیو و تلویزیون‌‌های آسیا و اقیانوسیه حضور داشتند عباس ناصری طاهری مدیر کل امور‌بین‌الملل رسانه ملی گزارشی از مهمترین موضوعات مطرح شده در نشست دو روزه این کمیته ارائه کرد.

در ادامه رئیس رسانه ملی ضمن قدردانی از تلاش‌های انجام گرفته دربرگزاری این نشست با بیان اهمیت موضوع مالکیت حقوقی آثار رادیویی و تلویزیونی اظهار داشت: فضای رسانه ای حاکم بر جهان و چالش‌های حقوقی پیش روی رسانه‌ها، لزوم توجه و اهمیت مالکیت فکری و معنوی را بیش از پیش نشان می دهد و ما باید برای حفظ سرمایه معنوی آثارمان تلاش کنیم.

دکتر عسکری مهمترین علت برای رشد خلاقیت و اطمینان به فضای عادلانه و سالم در دنیای رسانه‌ای امروز را در حفاظت از سرمایه‌های فکری و معنوی دانست و گفت:حفظ مالکیت فکری به نفع سازمان‌‌های رسانه‌ای از جمله سازمان صداوسیمای جمهوری اسلامی ایران است و ما بر حفاظت از آثار تولیدی تأکید می‌‌کنیم.

رئیس سازمان صداوسیما با اشاره به همکاری سازمان تنظیم و مقررات صوت و تصویر فراگیر در فضای مجازی با اتحادیه رادیو و تلویزیون‌های آسیا و اقیانوسیه ABU گفت: نگاه رسانه ملی به فضای مجازی درچارچوب مقررات جهانی است و امیدواریم در این فضا همکاری‌های بیشتری با اتحادیه رادیو و تلویزیون‌‌های آسیا و اقیانوسیه داشته باشیم.

در پایان این دیدار برخی از مدیران رادیو و تلویزیون‌‌های عضو ABU نظرات‌شان را درباره مهمترین دستاورد نشست کمیته حقوقی و مالکیت فکری ABU بیان کردند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها