رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس در نشست مشترک ستاد مرکزی راهیان نور و معاون امور استان های رسانه ملی از همت رسانه ملی در ترویج فرهنگ سفر به یادمان های دفاع مقدس قدردانی کرد.
کد خبر: ۱۱۲۵۷۸۸
قدردانی رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس از رسانه ملی

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از فارس، نشست مشترک ستاد مرکزی راهیان نور با حضور معاون امور استان ها و رئیس سازمان بسیج رسانه ملی و مدیران کل برخی از مراکز صدا و سیما شب گذشته برگزار شد.

در ابتدای این نشست سرتیپ بهمن کارگر، رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس گفت: ما از صدا سیما تاکنون چیزی نخواستیم که صدا و سیما به آن همت نکند . وی از افتتاح همزمان ده موزه شهدا با همدلی و همکاری ده استان خبرداد .وی از رسانه ملی خواست امسال نیز مانند سال های قبل پوشش مناسب و گسترده ای به سفرهای نوروزی راهیان نور بدهند.

دارابی معاون امور استان های رسانه ملی نیز با اشاره به اینکه در جدول پخش شبکه شما ، بخش ویژه ای را برای انعکاس خبرهای راهیان نور اختصاص خواهیم دادگفت: باید برای توسعه و ترویج سفرهای راهیان نور علاوه بر هفت استان مرزی ، دیگر استان ها نیز به نوعی درگیر این موضوع باشند . دارابی افزود:برنامه های پر بیننده در هر استان باید راهیان نور را تبدیل به فرهنگ عمومی کنند.

معاون امور استان ها اظهار داشت:در همه استان ها مستند شهید ساخته می شود و ان شاء الله سال آینده از یک مستند در هفته دفاع مقدس رونمایی خواهیم کرد و باید به این نکته توجه کنید که بهترین عوامل را برای تولید مستند ها انتخاب می کنیم . وی تاکید کرد ؛در حوزه دفاع مقدس برای نگارش، پژوهش، ساخت و نظارت نهایت سختگیری را داشته باشیم تا بهترین کارها انجام شود و قابل ارائه در جشنواره های جهانی باشد. دارابی در پایان خاطر نشان کرد: این ما هستیم که باید زحمات عزیزان در راهیان نور را در قالب رسانه بیاوریم و مدیران استانی صدا و سیما در این زمینه از هیچ تلاشی فروگذار نخواهند کرد.

فروغی رییس بسیج صدا و سیما نیز در این مراسم ضمن قدردانی از معاونت امور استان ها گفت : در ترویج و تبلیغ این سفرها در حوزه استان ها جز همکاری ندیدیم و از آقای دارابی که از پشتوانه های کار ارزشمند در رسانه ملی است تشکر می کنیم.

وی ادامه داد: امسال با توجه به ظرفیت عظیمی که در استان ها وجود دارد، باید انعکاس سفرهای نورانی راهیان نور بیش از پیش موفقیت آمیز و موثر باشد.

در این مراسم از معاون امور استان های صدا و سیما و مدیران کل صدا و سیمای استان‌های آذربایجان شرقی، خوزستان، کرمانشاه، مازندران، اصفهان، آذربایجان غربی، سیستان و بلوچستان، یزد، فارس و سمنان به علت همکاری با ستاد های راهیان نور و ترویج این فرهنگ غنی قدردانی شد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها