برنامه «باشگاه ستاره ها» به مناسبت روز درختکاری و جشن رویش مسابقه برنامه سازی برگزار می کند.
کد خبر: ۱۱۲۱۴۷۸
مسابقه برنامه سازی «جشن رویش» در رادیو ایران

به گزارش جام جم آنلاین از رادیو ایران، برنامه «باشگاه ستاره ها» که یک برنامه تعاملی است به مناسبت روز درختکاری مسابقه برنامه سازی برگزار می کند.

مدیر گروه ورزش و تفریحات رادیو ایران با اعلام این خبر گفت: برنامه باشگاه ستاره ها مربوط به مخاطبان رادیو ایران است با توجه به نزدیک شدن به زمان برگزاری جشن رویش تصمیم بر این شد در قالب این برنامه در باره درختکاری حرکتی انجام شود که در واقع بخشی از منظومه جشن رویش خواهد بود.

وی ادامه داد: در این مسابقه مخاطبان در قالب های مختلف امکان تولید برنامه کوتاه دارند و در نهایت برنده این مسابقه توسط مخاطبان انتخاب خواهد شد.بدین صورت که سه برنامه برگزیده هر هفته در برنامه پخش می شود و مخاطبان به آنها رای می دهند تا در نهایت برنده نهایی معرفی شود.

حمیدرضا افتخاری در باره شیوه ارسال آثار گفت:مدتی است رادیو ایران باشگاه برنامه سازان آزاد رادیو ایران را راه اندازی کرده است که ذیل جشنواره «ایران من» فعالیت می کند. به این ترتیب علاقمندان می توانند با مراجعه به سایت جشنواره «ایران من» و صفحه اختصاصی برنامه سازان آزاد آثار خود را برای شرکت در مسابقه باشگاه ستاره ها ارسال کنند.

گفتنی است نشانی سایت جشنواره ایران من: http://www.iranemanfestival.ir است و برنامه باشگاه ستاره ها جمعه ها ساعت 23 از رادیو ایران پخش می شود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها