مناظره امشب برنامه «زاویه» شبکه چهار به این سوال پاسخ می دهد که: چگونه جشنواره هایی مانند فارابی باعث ارتقاء و بالندگی علوم انسانی می شود.
کد خبر: ۱۱۱۶۱۹۸
ارتقاء و بالندگی علوم انسانی در «زاویه»

به گزارش جام جم آنلاین از روابط عمومی شبکه چهار سیما، مجله علوم انسانی «زاویه» با اجرای عبدالله صلواتی هفته گذشته به این سوال پاسخ داد که آیا جشنواره فارابی باعث رشد و بالندگی علوم انسانی شده است؟ این برنامه امشب (4 بهمن ماه) در ادامه هفته گذشته به این سوال پاسخ می دهد که چگونه جشنواره هایی مانند فارابی باعث رشد و بالندگی علوم انسانی می شود؟

دکتر حسین میرزایی دبیر نهمین جشنواره بین المللی فرابی، رییس پژوهشکده مطالعات فرهنگی و اجتماعی وزارت علوم و دکتر مجتبی زارعی عضو هیات علمی دانشگاه دو کارشناسی هستند که دراین باره به گفتگو و مناظره می پردازند.

نهمین جشنواره فارابی در قلمروی علوم انسانی، امسال برگزار شد و از 42 نفر در رشته‌های مختلفی مانند تاریخ و جغرافیا، حقوق، زبان و ادبیات فارسی، علوم سیاسی، فقه و اصول، علوم قرآنی، هنر، انقلاب اسلامی، علوم اجتماعی، روانشناسی، و اخلاق و ادیان تقدیر شد.

«زاویه» به تهیه کنندگی حسین مروی تنها برنامه تخصصی تلویزیون در حوزه علوم انسانی است که به صورت مناظره‌ برگزار می‌شود و توانسته با ارائه مناظره های جذاب مباحث علوم انسانی و تضارب آرا، تعاملی چندسویه ایجاد کند.

برنامه زاویه کاری است از گروه فرهنگ و اندیشه شبکه چهار سیما که به صورت هفتگی چهارشنبه ها ساعت 20:30 از شبکه چهار سیما پخش و روز بعد ساعت 14:30 بازپخش می شود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها