شب گذشته مهران مدیری، میزبان محمد موسوی والیبالیست کشورمان شد.
کد خبر: ۱۱۱۴۷۸۲
غافلگیری مهمان دورهمی با پفک! / شیطنتی که کار دست آقای والیبالیست داد! +عکس

به گزارش جام جم آنلاین از باشگاه خبرنگاران، شب گذشته مهران مدیری در ابتدای برنامه تلویزیونی «دورهمی» گفت: تاریخ بشر به سه دوره قدیم، عصر تمدن و عصر مدرنیته تقسیم می‌شود؛ اما امروزه در عصر ابتذال هستیم. آثار هرچه مبتذل‌تر، پرفروش‌تر می شوند و یا هرچه مبتذل‌تر معروف‌تر و فالوورها بیشتر می‌شوند.

وی افزود: در یک برنامه مجری یک بچه ۶ ساله را به خاطر اینکه گوش‌هایش از صورتش بزرگتر است، به برنامه‌اش دعوت می‌کند! چرا چون در فضای مجازی طرفدار زیاد دارد. در واقع اگر یک روز فضای مجازی نباشد، نمی‌دانیم باید چه کار باید کنیم. باید واقعیت را بپذیریم که در دسترس نبودن فضای مجازی خیلی‌ها را بیکار کرد.

مدیری تاکید کرد: ابتذال خیلی زود به یک عادت رفتاری تبدیل می‌شود و همه جا هم وجود دارد. باید بدانیم که هر کنسرتی جای ملق زدن و پریدن نیست و آن شخصی که به کنسرت سنتی می آید هم، در نظر داشته باشد که کنسرت ها با یکدیگر متفاوت هستند.

مدیری در بخش گفتگو با مهمان برنامه، میزبان سید محمد موسوی، والیبالیست کشورمان شد و در همان ابتدا به علاقه وافر این بازیکن به پفک اشاره کرد و با آوردن یک ظرف پفک او را غافلگیر کرد!

این بازیکن در آغاز گفتگو با مجری دورهمی، به سن و سال خود اشاره کرد و درباره آغاز ورزش حرفه‌ای خود گفت: متولد ۱۳۶۶ هستم. والیبال را از سن ۸ سالگی شروع کردم و از ۱۴ سالگی سر و شکلی حرفه‌ای‌تر به آن دادم. از ۱۸ سالگی هم وارد تیم‌های ملی شدم.

وی درباره زمان بازنشستگی در این رشته ورزشی گفت: تمام رشته‌های ورزشی یک سن مشخص برای انتهای کار دارند. در رشته والیبال هم بین ۳۰ تا ۳۵ سالگی به نوعی زمان بازنشستگی است.

والیبالیست تیم ملی کشورمان در خصوص همراهی و حمایت‌های مردمی گفت: در سال‌های خیلی دور، مردم کمتر توجهی به والیبال داشتند، اما در این سال‌های اخیر والیبال با استقبال خوبی مواجه شده و ورزش مردمی‌تری شده است.

موسوی درپاسخ به سوال معروف مدیری درباره «عشق» گفت: نمی دانم خوشبختانه یا متاسفانه؛ اما تا امروز عاشق نشدم و بیشتر سعی می‌کنم دوست داشته شوم تا اینکه دوست داشته باشم!

وی با بیان اینکه چندبار از من‌ خواستگاری شده، اظهار کرد: چند بار مقابل درب هتل و یا سالن های تمرین، دخترخانم‌ها با مادر و یا خودشان با دسته گل برای خواستگاری آمده‌اند؛ ولی من واقعا نمی دانم چه باید بگویم و همیشه در این موقعیت ها فرار می‌کنم.

این بازیکن با اشاره به اینکه درگیری بزرگی بین او و عادل غلامی وجود نداشته، درباره رسانه‌ای شدن اختلافشان در تیم تصریح کرد: در بین روزهای تمرین تیم ملی، یک روز به اصحاب رسانه اختصاص دارد. ما آن روز، روز سختی را در تمرین داشتیم و واقعا خسته بودیم. واقعیت این است که درگیری و یا خصومت خاصی بین من عادل نبود و نیست و یک شیطنت رسانه‌ای باعث پر رنگ شدن ماجرا شد. (در پی این اتفاق و رسانه‌ای شدن اختلاف این دو بازیکن، غلامی از تیم ملی کنار گذاشته شد).

موسوی در ادامه درباره وضعیت مالی والیبالیست‌ها گفت: هر کاری سختی خودش را دارد؛ اما اگر عاشق آن کار باشیم، هر سختی راحت می‌شود. خدا را شکر درآمد ما خوب است و بچه ها مشکل مالی و یا شغل دومی ندارند. از زمانی هم که والیبال مردمی تر شده، اسپانسرهای بیشتری برای سرمایه گذاری پیش آمده اند.

وی در ادامه درباره پیشنهاد اجرای برنامه تلویزیونی از طرف یکی از دوستانش بیان کرد: یک‌بار یکی از دوستان مجری به من پیشنهاد اجرای برنامه تلویزیونی را داد؛ ولی قبول نکردم. چراکه واقعا سخت است و فکر نمی‌کنم کار ساده ای باشد.

موسوی در پایان گفتگو، کاپ و جایزه بهترین دفاع روی تور خود را به موزه دورهمی اهدا کرد.

مجری و کارگردان برنامه تلویزیونی دورهمی هم پس از گفتگو با مهمان، در خصوص موضوع ابتذال گفت: تا درباره ابتذال حرف می‌زنیم، می‌گویند خجالت بکشید؛ مردم دوست دارند و این نوع آثار را پیگیری می‌کنند، به سلیقه مردم احترام بگذارید. اما این را بدانیم که اگر ما تولید و محتوای درستی داشته باشیم، مردم برای آن آثار هم صف می‌کشند و دوستشان خواهند داشت.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها