تصویربرداری «رنج پنهان» در خانه یکی از شخصیت‌های اصلی در محله محمودیه تهران ادامه دارد.
کد خبر: ۱۱۱۴۶۹۱
تولید سریال «رنج پنهان» از نیمه عبور کرد

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از فارس، تصویربرداری سریال «رنج پنهان» به کارگردانی بیژن میرباقری و تهیهکنندگی رضا جودی به 65 درصد رسیده است. هفته گذشته گروه تولید بخشهایی را در جاده و لوکیشنهای خارجی اطراف خاورشهر تصویربرداری کردند و در حال حاضر نیز در خانه دکتر کیانی، یکی از شخصیتهای اصلی سریال کار خود را ادامه میدهند.

خاوران (تهران قدیم)، محمودیه و خاورشهر تهران از دیگر لوکیشنهای «رنج پنهان» هستند و این سریال برای پخش در ایام دهه فجر آماده میشود.

کاوه خداشناس در نقش یوسف، قطبالدین صادقی (امیر)، اتابک نادری (فیاضی)، فرشید زارعیفرد، سمیرا حسینی (الهه)، آزاده سدیری، نسرین نکیسا، رویا اسکندانی، کریم امینی، علی غلامی (کامران)، مهدی سقا، مهربانو باطبی، سونیا اسماعیلی، جواد زیتونی، فرهاد روشن، مهران میرزایی (مامور ساواک)، علی شجاع (مامور ساواک)، مهرزاد حسینی، پانته آ میرفصیحی و سارا توکلی (نوشین) از بازیگران این سریال هستند.

در خلاصه داستان آمده: در سال 53 مرگ جوانی در دانشگاه، برادر و دوستانش را برمیآشوبد. بحران آن سال ها، اختناق فضای موجود و شور جوانی، یوسف را وارد بازی پیچیدهای میکند که اسلحه و خشونت تنها راهکار عملی اوست. کار به جایی میرسد که او باید مخفیانه در شهر تهران روزگار بگذراند. حال، سکوت خفته راهکار دیگری را پیشنهاد میکند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها