معاون سیما گفت: تاکید ما برای ساخت و نگهداری لوکیشن های تاریخی، ساخت آنها در شهرک غزالی است.
کد خبر: ۱۱۱۰۴۱۴
ساخت لوکیشن های تاریخی در شهرک غزالی

به گزارش جام جم آنلاین، سید مرتضی میرباقری معاون سیما در گفت و گو با خبرنگار حوزه رادیو تلویزیون گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ درخصوص ساخت سریال های «موسی» و «سلمان فارسی» گفت: سریال «موسی» به کارگردانی جمال شورجه و «سلمان فارسی» به کارگردانی داوود میرباقری پس از صحبت های نهایی انجام شده با عوامل آن، در حال حاضر در مرحله پیش تولید قرار دادند.

وی در پاسخ به سوالی که درباره برآورد هزینه ساخت این سریال ها اظهار داشت: برآورد هزینه زمانی صورت می گیرد که سازندگان هر دو پروژه بعد از ارائه فیلمنامه نهایی و همچنین انتخاب لوکیشن ها، در جلسه ای در مورد بودجه مورد نیازشان شرکت کنند.

وی افزود: داوود میرباقری درحال حاضر سفرهای خارجی را جهت انتخاب لوکیشن آغاز کرده است. تا چند ماه آینده این دو سریال به نتایج نهایی خواهند رسید.

میرباقری در ادامه در پاسخ به «علت رها شدن و یا تخریب لوکیشن های تاریخی با وجود هزینه های بسیار زیاد برای ساخت آنها»، خاطرنشان کرد: تاکید ما برای ساخت و نگهداری این گونه بناهای تاریخی، ساخت لوکیشن های سنگین در شهرک غزالی است. به غیر از شهرک غزالی، نباید در مکان دیگری لوکیشن ساخته شود تا علاوه برماندگاری آنها، آثار هم به یادگار بمانند.»

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها