تله تئاتر های «من که حرفی ندارم» و «هتل پلازا» 9 و 10 آذر ماه به روی آنتن شبکه چهار سیما می رود.
کد خبر: ۱۰۹۷۸۹۹
آشا محرابی آخر هفته با تله تئاتر به شبکه 4 می آید

به گزارش جام جم آنلاین از روابط عمومی شبکه چهار سیما، تله تئاتر «من که حرفی ندارم» به کارگردانی آشا محرابی و «هتل پلازا» به کارگردانی کوروش نریمانی پنجشنبه و جمعه ساعت 24 از شبکه چهار سیما پخش می شود.

تله تئاتر «من که حرفی ندارم» به کارگردانی آشا محرابی و تهیه‌کنندگی علیرضا سبط احمدی تهیه و تولید شده است.

این تله تئاتر نوشته «بهناز باستان»، بر اساس داستانی از «آلبرتو موراویا»، رمان‌نویس برجسته ایتالیایی می‌باشد و در این کار بازیگرانی چون: نسیم ادبی، نورالدین جوادیان، داریوش موفق و پریسا مقتدی به ایفای نقش می‌پردازند.

این کار با مضمونی اجتماعی، روایت مردی است که به تازگی ازدواج کرده است و مدام با همسرش بگو مگو دارد این بگو مگو و لج بازی های کودکانه تا آنجا پیش می رود که مرد (جینو) تصمیم می گیرد همسرش را ترک کند و به سراغ همسر سابقش برود.

تله تئاتر«هتل پلازا» درباره دختری است که در شب عروسی‌اش خود را در حمام هتلی به این نام زندانی کرده و پدر و مادرش تلاش می‌کنند او را بیرون آورده و راضی به ازدواج کنند اما...

در این نمایش به کارگردانی کوروش نریمانی و تهیه کنندگی مسعود ساکت‌اف کوروش نریمانی، فریده سپاه منصور و سیامک صفری ایفای نقش کرده اند.

شایان ذکر است، شبکه چهار سیما که قدمت دیرینه ای در تولید و پخش تله تئاترهای تلویزیونی دارد، از ابتدای فصل تابستان هر پنجشنبه و جمعه در قاب «نمایشخانه» یک تله تئاتر را به روی آنتن می برد و بزودی پخش آثار جدید در این حوزه را آغاز می کند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها