در مراسمی، علیرضا آیینه‌دار به عنوان مدیرکل جدید صداوسیمای خراسان جنوبی معرفی و از خدمات محمد ثقفی، مدیرکل سابق قدردانی شد.
کد خبر: ۱۰۹۷۲۲۶
معرفی مدیرکل جدید صداوسیمای خراسان جنوبی

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از روابط عمومی معاونت امور استان‌ها، معاون امور استان‌های صداوسیمای جمهوری اسلامی در این مراسم، پیشبرد اهداف رسانه ملی را در همه ابعاد نیازمند همکاری همه‌جانبه دستگاه‌های اجرایی دانست.

دکتر علی دارابی گفت: 5000 نقطه در کشور به‌دلیل موقعیت جغرافیایی و پراکندگی جمعیت از پوشش شبکه‌های صداوسیما برخوردار نیستند که امیدواریم با حمایت دولت و مجلس این نقاط هم زیرپوشش صدا و تصویر رسانه ملی برود.

وی افزود: برای افزایش پوشش دیجیتال در خراسان جنوبی دو میلیارد تومان از اعتبارات صداوسیما و یک میلیارد تومان از اعتبارات استانداری اختصاص می‌یابد تا در آینده‌ای نزدیک، جشن پایان سیگنال‌رسانی دیجیتال در خراسان جنوبی برگزار شود. همچنین با حضور معاون امور استان‌های سازمان صداوسیما، 22 طرح فنی درمرکز صداوسیمای خراسان جنوبی به‌بهره‌برداری رسید.

استودیوی تولید تلویزیون، استودیوی فضای باز تلویزیون، اتوماسیون صدا و بهره‌برداری از 22 طرح فنی در صداوسیمای خراسان جنوبی و راه‌اندازی شبکه دیجیتال در هفت ایستگاه از جمله این طرح‌ها بود. برای راه‌اندازی این طرح‌ها شش میلیارد و 200 میلیون تومان هزینه شده است. با بهره‌برداری از هفت ایستگاه دیجیتال 87درصد مردم خراسان جنوبی زیر پوشش شبکه‌های دیجیتال قرار گرفتند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها