رادیو ایران در سالروز شهادت امام رضا (ع) با به نمایش گذاشتن گوشه هایی از عظمت افرادی که به لحاظ علمی و یا عملی و یا تقوی و معرفت؛ در حرم آنحضرت مدفون شده اند ، عظمت آن حضرت را یادآور می شود.
کد خبر: ۱۰۹۴۸۱۱
روایت افراد مدفون در حرم امام رضا (ع)

به گزارش جام جم آنلاین از شبکه رادیویی ایران، گروه اندیشه این شبکه رادیویی با ویژه برنامه « نور هشتم » به واژه محبت واژه محبت موضوع مشترک روایات می پردازد و با توجه به اینکه امام رضا (ع) ملقب به امام رئوف می باشد به همین بهانه موضوع برنامه درباره فرهنگ محبت و جایگاه محبت در نزدیک کردن دلها و تعمیق روابط است و اینکه اصل دین محبت است.چگونگی رسیدن به این محبت و کاربردی کردن محبت در زندگی از دیگر موضوعات برنامه است.

ضمن اینکه در این برنامه سعی خواهد شد بر اساس برنامه ریزی مشخص و با استفاده از متن، موسیقی، مداحی و روضه متناسب با این روز نگاهی ویژه به روز شهادت امام رضا (ع) نیز داشته باشیم و همچنین با حضور کارشناسان حجت الاسلام عالی و حجت الاسلام قرائتی و آیتم های متنوع و نیز پوشش عزاداری مردم در مشهد مقدس و شیراز و قم سعی در اطلاع رسانی حال و هوای این روز خواهد شد.

«نور هشتم» بیست و هفتم و بیست و هشتم آبان ماه به مدت 40 دقیقه با تهیه کنندگی زهره سربازی، گزارشگری تینا میرکریمی، گویندگی حامد نجم الهدی، نویسندگی معصومه پاکروان و آیتم سازی متین السادات فیروزی و زهرا قائدی از رادیو ایران پخش می شود

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها