آیین قدردانی از برگزیدگان رادیویی مراکز استان‌ها در اجلاس ABU

تأکید دکتر دارابی بر توجه ویژه به آثار خلاقانه مراکز استان ها

مهدی دهقان نیری با حضور معاون امور استان های سازمان صداو سیما بعنوان مدیر کل جدید صدا و سیمای مرکز همدان معرفی شد.
کد خبر: ۱۰۹۴۲۰۲
دکتر دارابی از فعالیت رسانه ملی به ۳۵ زبان خبرداد

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از خبرگزاری صدا و سیما، در این مراسم دکتر دارابی، معاون امور استان‌های سازمان صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران، با تسلیت حادثه تلخ جان باختن هموطنان در زلزله اخیر غرب کشور، گفت: در این حادثه ناگوار سعی کردیم با راه اندازی "رادیو امید" بخشی از آلام و درد‌های مردم این خطه از کشور را تسکین بخشیم.

وی با اشاره به اینکه کار در رسانه ملی بسیار سخت و طاقت فرساست و باید در آیین‌های تکریم و معارفه قدر زحمات کارکنان را دانست، افزود: در حال حاضر رسانه ملی با ۱۴۵ شبکه مختلف و پخش برنامه به ۳۵ زبان، تلاش میکند ضمن پاسخگویی به نیاز‌های مردم، منافع ملی رانیز تامین کند.

استاندار همدان نیز در این مراسم گفت: پشتوانه نظام وکشور مردم هستند وحفظ وخدمتگزاری به این مردم مقاوم وظیفه همگان است.

آقای نیکبخت وظیفه رسانه ملی را در خدمتگزاری به مردم و انعکاس واقعیت‌های جامعه بسیار خطیر و حساس دانست و افزود: براستی صداوسیما عمده‌ترین مرکز هدایت افکار عمومی است.

وی بهترین شیوه افزایش دلگرمی مردم به خدمات نظام را افزایش امید و ایجاد نشاط اجتماعی دانست وگفت: هیچ سازمانی در امیدوارکردن مردم به زندگی بهتر و تلاش برای تعالی، مهمتر از صداو سیما نیست.

نماینده، ولی فقیه در استان همدان نیز در این مراسم گفت: ساخت برنامه‌های مورد نیاز مردم واجتماع، مهمترین وظیفه رسانه ملی است.

آیت الله محمدی افزود: باید در رسانه ملی به نیرو‌های جوان و کار آموخته و مطالبات مردم و معارف دینی بیشتر از گذشته مورد توجه قرار گیرد.

خجسته نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی هم به نمایندگی از مجمع نمایندگان استان همدان گفت: نیاز استان همدان ساخت برنامه‌های بیشتر وتامین اعتبار است چرا که پاسخگویی به مطالبات مردم مهمترین وظیفه این سازمان است وبدون حمایت مالی امکان پذیر نیست.

معاون امور استان های رسانه ملی ، همچنین صبح امروز و پیش از آیین معارفه ، با حضوردر گلزار شهدای همدان، از مقام شهدای این استان تجلیل کرد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها