دبیر جشنواره ایران من گفت:137 نامزد دریافت جایزه در بخش های مختلف جشنواره فرهنگی هنری مردم و رادیو معرفی شدند که چند نفر آنها در بیش ازیک بخش نامزد دریافت جایزه هستند.
کد خبر: ۱۰۹۳۶۵۶
نامزدهای دریافت جایزه جشنواره ایران من معرفی شدند

به گزارش جام جم آنلاین از ستاد خبری جشنواره فرهنگی هنری مردم و رادیو «ایران من»، حمیدرضا افتخاری با اعلام این خبر گفت: جمعا 97 نفر نامزد دریافت جایزه هستند که 35 نفر ازنامزدها از شهر تهران بودند و بعد از تهران ، اصفهان و کاشان بالاترین آمار نامزد را داشتند.

افتخاری با بیان اینکه استقبال خوبی از جشنواره فرهنگی هنری «مردم و رادیو »شده گفت: نامزدها از 34 شهر هستند و 31 نفر از نامزدها ی این جشنواره دارای مدرک دکترا و کارشناسی ارشد هستند.

دبیر جشنواره فرهنگی هنری «ایران من» با بیان اینکه در بخش «کاریکاتور» هیات داوران هیچ اثری را شایسته دریافت جایزه ندانست، تصریح کرد: در هربخش افراد «برگزیده» و «منتخب» معرفی می شوند و 31 جایزه به نامزدهای جشنواره ایران من تعلق می گیرد.

وی گفت: در بخش «پادکست» تهیه کننده، گوینده و نویسنده در بخش موسیقی خواننده و آهنگساز همچنین در بخش طنز تهیه کننده و مجری انتخاب می شود.

افتخاری با بیان اینکه به همه نامزدهای دریافت جایزه لوح سپاس و گواهی شرکت در جشنواره ایران من تعلق می گیرد، خاطرنشان کرد: با وجودی که شرکت در مراسم اختتامیه جشنواره فرهنگی هنری مردم و رادیو برای عموم آزاد است ولی کاندیداها برای شرکت در مراسم اختتامیه از اول آذر ماه فرصت دارند تا در سایت، حضور خود را اعلام کنند تا جایشان محفوظ باشد.


مخاطبان رادیو ایران و شرکت کنندگان در جشنواره فرهنگی هنری مردم و رادیو، «ایران من» آخرین خبرها را می توانند از وب سایت جشنواره به نشانی www.iranemanfestival.ir دریافت کنند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها