داوران نهایی بخش موسیقی جشنواره فرهنگی هنری «ایران من» معرفی شدند.
کد خبر: ۱۰۹۱۰۹۹
معرفی داوران بخش موسیقی جشنواره ایران من

به گزارش جام جم آنلاین از ستاد خبری جشنواره فرهنگی هنری «ایران من»، داوران نهایی انتخاب آثار بخش موسیقی جشنواره ایران من در رادیو ایران کار خود را آغاز کردند و محمد حشمتی، مازیار عصری و محسن میرزاده از خوانندگان و موسیقی دانان کشورمان 50 قطعه موسیقی را بررسی و داوری می کنند.

محمد حشمتی خواننده پاپ متولد سال 1356 در شهر تهران و دارای تحصیلات مهندسی شیمی است پدر بزرگش داوود حشمتی صدای بسیار زیبایی داشتند به طوریکه به گفته پدر محمد حشمتی و همینطور عموی وی، صدای محمد حشمتی شباهت زیادی به داوود حشمتی (خصوصاً هنگام اذان گفتن) دارد.

محمد حشمتی از بهمن 1381 با خواندن ترانه "آرزو"فعالیت حرفه ای خود را آغاز نمود.

وی معتقد است: به هیچ عنوان دوست نداریم اثری را ارائه دهیم که در آن هیچ اثری از اندیشه و فکر نیست و فقط برای گریاندن لحظه ای مخاطب آماده شده باشد.

مازیار عصری یکی از خواننده های نام آشنای کشور می باشد. ایشان آموختن موسیقی به صورت علمی را از سن ۱۳ سالگی، با نواختن ساز سنتور و ویولن شروع کردو پس از اخذ مدرک کارشناسی در رشته روابط بین الملل، قدم به عالمی متفاوت از دنیای روابط و متعاقبات آن نهاده و ادامه راهی که از سنین نوجوانی پا به آن گذاشته بود را به تحصیلات مربوطه اش ترجیح داد و زیر نظر یوریک یعقوبیان نواختن ساز گیتار و آواز را آموخت و به دنبال آن آواز را در محضر اساتیدی از جمله رشید وطن دوست و کیومرث شمس به صورت جدی تر پی گیری کرد. این هنرمند، فعالیت حرفه ای خود در زمینه موسیقی پاپ را از سال ۷۷ در پی شروع همکاری با مرکز موسیقی، وزارت ارشاد و سازمان صدا و سیما آغاز کرد.

محسن میرزازاده نوازنده و خواننده معروف کرمانج متولد سال ۱۳۵۷ و اصالتا خراسانی است. او جزء پرکارترین هنرمندان در خراسان است.بیش از ۲۰ سال است که دستهایش با به صدا در آوردن پرده های تار روایتگر راستین بخشی از شور و شکوه های روح او و انبوه دوستداران ساز اوست.

وی عضو نوازندگان ارکستر ملی در یکی از کارهایش به همت استاد «رحیم ذبیحی» فیلمساز پرآوازه کرد راهی «حلبچه»شد و آهنگ پرسوز و ماتم«هاوار» را در حلبچه مظلوم اجرا کرد و توانست ارادت مردم عزیز ایران به مردم حلبچه را ، در قالب این موسیقی پرسوز که همزمان از چند شبکه ماهواره ای پخش می شد، هنرمندانه روایت کند.

مخاطبان رادیو ایران و کسانی که در این جشنواره فرهنگی شرکت کردند، می توانند آخرین اخبار را از سایت جشنواره به نشانی www.iranemanfestival.ir پیگری کنند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها