«ایران را بشنویم » رادیو ایران با حضور رییس ستاد برگزاری نخستین رزم واره مدافعان حرم و نماینده معاونت فضای مجازی سازمان صدا و سیما به تشریح نخستین رزمواره مدافعان حرم می پردازد.
کد خبر: ۱۰۸۹۴۱۰
مدیر عامل موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس در «ایران را بشنویم»

به گزارش جام جم آنلاین از شبکه رادیویی ایران، این برنامه که به طور زنده از بیست و سومین نمایشگاه مطبوعات پخش می شود پنج شنبه در گفتگوی حضوری با آقای دکتر علی اصغر جعفری رییس ستاد برگزاری رزمواره به بیان فعالیت های این نهاد در نخستین رزمواره مدافعان حرم می پردازد.

از دیگر مهمان های این برنامه می توان به آقای سعید مقیسه مدیر کل بازار محتوا و نماینده معاونت فضای مجازی سازمان صدا و سیما و مسئول فضای مجازی رزمواره اشاره کرد.

مهلت شرکت در نخستین رزمواره مدافعان حرم و دریافت آثار تا تاریخ 30 آذر 96 بوده و آیین اختتامیه و تقدیر از برگزیدگان 18 دی 96 خواهد بود.

علاقه مندان می توانند با مراجعه به سایت و کانال تلگرام @razmvare آخرین اخبار رزمواره را کسب کنند، همچنین آثار خود را از طریق پایگاه الکترونیکی www.razmvare.ir ارسال کنند.

«ایران را بشنویم» فردا پنجشنبه ساعت 12:45 تا 13:45 به طور زنده و مستقیم از نمایشگاه مطبوعات و از غرفه رادیو ایران در مصلی پخش می شود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها