دکتر علی عسکری رئیس سازمان صدا و سیما با سیدحسن نصرالله دبیرکل حزب‌الله لبنان دیدار و گفت‌وگو کرد.
کد خبر: ۱۰۸۴۸۳۹
رئیس رسانه ملی با دبیرکل حزب‌الله لبنان دیدارکرد

به گزارش جام جم آنلاین از روابط عمومی رسانه ملی، در این دیدار آقایان سید حسن نصرالله و دکتر علی عسکری درباره تحولات میدانی سوریه، عراق و لبنان و پیروزی‌های اخیر جبهه مقاومت بحث و گفت‌وگو کردند.

همچنین در این دیدار به نقش رسانه‌ها در جبهه مقاومت اشاره و تاکید شد حضور رسانه‌های جبهه مقاومت در کنار نیروهای میدانی تاثیر بسزایی در پیروزی‌های اخیر داشته است.

خبر تکمیلی در این خصوص متعاقبا اعلام می‌شود.

جبهه مقاومت به لطف خدا همیشه در مسیر رشد و پیشرفت است

دکتر علی عسکری همچنین در دیدار تعدادی از مدیران اتحادیه رادیو و تلویزیون‌های اسلامی در بیروت افزود: نظام سلطه و در راس آن آمریکا، همواره در نهایت خشم خواسته است از یک طرف جمهوری اسلامی ایران و انقلاب اسلامی را و از طرف دیگر، حزب‌الله و نیروهای مقاومت را نابود کند، اما همواره تلاش‌هایش به شکست منتهی شده است.

وی تاکید کرد: این به دلیل لطف خداوند و نیروهای مخلص، مبارز و مقاومی است که در صحنه حضور دارند، به ویژه سیدحسن‌نصرالله که در کنار رهبر انقلاب، دلاورانه این جریان را اداره می‌کند و ما خدا را شاکریم.

رئیس سازمان صدا و سیما، رشد و پیشرفت شبکه‌های مختلف زیرمجموعه اتحادیه رادیو و تلویزیون‌ های اسلامی را افتخارآمیز توصیف و تصریح کرد: گزارش‌هایی که من شنیده‌ام واقعا باعث افتخار است و باید دست تک‌تک این عزیزان را بوسید.

رئیس رسانه ملی نقش جبهه مقاومت و رسانه‌های جبهه مقاومت را در پیشرفت این جبهه غیرقابل انکار دانست و افزود: ما با تمام قوا، با خانواده صدا و سیما به عنوان عضو کوچکی از رسانه‌های جبهه مقاومت در کنار شما دوستان هستیم و همواره تلاش می‌کنیم با کمک هم به نقطه مطلوب برسیم.

در آغاز این نشست مدیران اتحادیه رادیو و تلویزیون‌های اسلامی در دفتر بیروت گزارشی از روند فعالیت‌های خود ارائه کردند.

گفتنی است، 210 رسانه از 35 کشور و با ده زبان زنده دنیا، عضو اتحادیه رادیو و تلویزیون‌های اسلامی هستند.

محکومیت بستن هشت مرکز رسانه‌ای توسط رژیم صهیونیستی

دکتر علی عسکری بعد از دیدار با مدیران رادیو و تلویزیون‌های اسلامی در دفتر بیروت در مصاحبه با خبرنگاران صدا و سیما افزود: سکوت حامیان رژیم صهیونیستی و به ویژه آمریکا در قبال این حرکت صهیونیست‌ها، بار دیگر دروغ بودن ادعاهای آن‌ها درخصوص آزادی بیان را مشخص کرد.

رئیس رسانه ملی با بیان اینکه ائتلاف آمریکا - صهیونیستی مخالف هرگونه رسانه مروج فرهنگ مقاومت و ایستادگی است، افزود: رسانه‌های جبهه مقاومت با این‌گونه حرکات بیش‌تر از گذشته به اهمیت کارشان پی ببرند و نسبت به تبیین حقایق و گسترش فرهنگ مقاومت تلاش کنند.

دکتر علی‌ عسکری تاکید کرد: صهیونیست‌ها به زودی جواب این کار خود را از مقاومت خواهند گرفت.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها