به منظور بررسی آنچه که در فضای مجازی و شبکه های اجتماعی بین کاربران رد و بدل و گه گاه سوژه رسانه ها و نقل محافل می شود، برنامه «هشتگ» به زودی روانه آنتن شبکه یک سیما می شود.
کد خبر: ۱۰۸۴۴۷۰
مرور فضای مجازی در «هشتگ»

به گزارش جام جم آنلاین از روابط عمومی شبکه یک، تهیه کننده هشتگ از اجرای این برنامه زنده توسط مرتضی حیدری خبرداد و افزود: هشتگ قرار است از اوایل آبان روزهای شنبه، دوشنبه و چهارشنبه هفته ای سه روز و حوالی ساعت 20 به مدت نیم ساعت پخش شود البته حسن میثمی مجری دیگر این برنامه هست که در کنار مرتضی حیدری برنامه را هدایت خواهند کرد.

مسعود بانصیری درباره محورها و آیتم های هشتگ نیز گفت: هدف ما صرفا بررسی اخبار و اطلاعات 24 ساعت گذشته در شبکه های اجتماعی و فضای مجازی است و قصد نداریم که در پایان هر برنامه، نتیجه گیری خودمان را به مخاطب القا کنیم بلکه هدف برداشت مردم و مخاطبان از یک موضوع خاص مطروحه در برنامه خواهد بود.

این تهیه کننده تصریح کرد: ما خبرها و مطالبی را که در روز بیشتر در فضای مجازی دیده شده و در جامعه با واکنش مواجه شده است، در هر برنامه مرور می کنیم البته در هشتگ ارتباط تنگاتنگی هم با مردم خواهیم داشت و در هر برنامه، گزارش های مردمی هم درباره آیتم های مطرح شده در فضای مجازی، پخش می کنیم.

وی یادآور شد: با توجه به کوتاه بوده زمان برنامه، موضوعات برنامه را بصورت زنده با مهمانان ازطریق ارتباط تصویری و ویدئویی طرح و از نظرهای کارشناسی آنها بهره می بریم.

تهیه کننده برنامه هشتگ در پایان تصریح کرد: طراحی دکور این برنامه در حال اتمام است و تمام تلاشمان را می کنیم تا برنامه ای متفاوت تر با سایر برنامه ها تقدیم بینندگان شبکه یک سیما کنیم.

«هشتگ» به تهیه کنندگی و کارگردانی مسعود بانصیری، کاری از گروه دانش و اقتصاد شبکه یک سیما است که به زودی روزهای زوج حوالی ساعت 20 از این شبکه روی آنتن خواهد رفت.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۱ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها