رئیس سازمان صداوسیما تاکید کرد:

نقش ویژه رسانه ها در پیروزی های جبهه مقاومت

رئیس سازمان صداوسیما پس از امضای تفاهم نامه با حزب الله لبنان با اشاره به پیروزی های جبهه‌ مقاومت در مقابل تروریست ها گفت : پیروزی ‌های اخیر از لطف و برکت خداوند متعال بوده است.
کد خبر: ۱۰۸۴۰۷۳
نقش ویژه رسانه ها در پیروزی های جبهه مقاومت

به گزارش جام جم آنلاین از روابط عمومی رسانه ملی، دکتر علی عسکری با تمجید از تلاش های رسانه ها و تاکید بر تاثیر آن ها در انعکاس دقیق این پیروزی ها گفت: در کنار نیروهای میدانی جبهه مقاومت، رسانه های جبهه مقاومت نقشی ویژه داشته‌اند.

وی با بیان اینکه امروز رسانه‌های جبهه مقاومت در شرایط خوبی قرار دارند افزود:رسانه جهانی مقاومت به سرعت مظلومیت آنهایی را که تحت ظلم آمریکا و صهیونیست‌ها قرار دارند منعکس می کنند و مقابل رسانه‌های آنها می‌ایستند و دیگر عرصه رسانه ای جهانی در اختیار نظام سلطه نیست.

رئیس رسانه ملی بر لزوم همکاری نزدیک رسانه‌های مقاومت تاکید و تصریح کرد امروز به این جمع‌بندی رسیدیم که یک تفاهم‌نامه با حزب‌ا... لبنان امضاء کنیم تا برای حرکت موفقیت آمیز آینده رسانه‌ های مقاومت مبداء جدیدی شود.

رئیس سازمان صداوسیما به نقشه شوم دشمنان برای ایجاد اختلاف میان مسلمانان اشاره کرد و افزود: به خیال خود، می خواستند حکومت عراق و شام ایجاد کنند و یکسری تروریست وحشی به جان مردم مظلوم منطقه انداختند. اما با تدبیر حکیمانه رهبر انقلاب، امام خامنه‌ای و دلاوری‌های سیدحسن نصرالله و سردار حاج قاسم سلیمانی و یاران پهلوانش به لطف خدا شکست خوردند.

دکتر علی‌ عسکری به اثرگذاری انگلیسی‌ها و صهیونیست‌ها در منطقه پیش از انقلاب اسلامی ایران گریزی زد و افزود: انقلاب اسلامی به رهبر امام خمینی(ره) شکل گرفت و بدست توانمند مقام معظم رهبری جلو رفت و هر روز پر قدرت‌تر از قبل شاهد ظهور و بروز جبهه مقاومت اسلامی و دستاوردهای آن هستیم و این به برکت انقلاب اسلامی است.

در این مراسم حجت‌الاسلام سید هاشم صفی‌الدین، معاون اجرایی حزب‌الله لبنان نیز با تشکر از حمایت‌های همیشگی جمهوری اسلامی ایران از جبهه مقاومت گفت: رابطه بسیار عمیقی در جبهه مقاومت وجود دارد و با هم در مقابل توطئه‌ها ایستاده‌ایم. توطئه‌هایی که برای منطقه و جمهوری اسلامی و مقاومت بسیار سخت بود.

وی پیروزی‌های اخیر را متعلق به منطقه، جمهوری اسلامی ایران، لبنان و کشورهای عربی توصیف کرد و افزود: ما اعتقاد داریم که ایران حامی حقوق مردم منطقه است و همکاری مشترک با ایران به نفع همه خواهد بود.

سید هاشم صفی‌الدین به رفع خطر داعش در لبنان اشاره و تصریح کرد: این مرحله سخت را با همه مشکلاتش پشت سرگذاردیم ، مشکلاتی که ریشه همه آن‌ها آمریکاست.

معاون اجرایی حزب‌الله لبنان گفت: در این میان همواره رسانه در جبهه مقاومت نقش محوری داشته است و امیدواریم با گسترش این همکاری‌ها شاهد تاثیرگذاری بیش از پیش رسانه‌های مقاومت باشیم.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها