سازمان صداوسیما و ستاد بازسازی عتبات عالیات توافق کردند

ساخت استودیوی حرم مطهر حضرت زینب (س)

سازمان صداوسیما و ستاد بازسازی عتبات عالیات توافق کردند تا با همکاری مشترک استودیوی ویژه ای درحرم مطهر حضرت زینب (س) تاسیس کنند.
کد خبر: ۱۰۸۲۵۶۸
ساخت استودیوی حرم مطهر حضرت زینب (س)

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از روابط عمومی رسانه ملی، در دیدار دکتر علی عسکری و آیت الله طباطبائی نماینده مقام معظم رهبری در سوریه، با اشاره به این توافق تاکید شد تا هر چه زودتر مراحل ساخت و تجهیز این استودیوی تلویزیونی آغاز شود.

دکتر عسکری در این دیدار تاکید کرد:باید با راه اندازی این استودیو برنامه های مختلف زیارتی و فرهنگی مرقد مطهر حضرت زینب(س) در مناسبت های مختلف در سطح کشور و بین الملل اطلاع رسانی شود.

رئیس رسانه ملی ضمن تحسین روحیه مقاومت و ایثار مردم سوریه گفت: ما باید نشان دهیم که همچنان که مردمان این کشور در صحنه های نبرد با تروریست ها ایستاده اند با عشق به اهل بیت در صحنه های مختلف فرهنگی و معنوی زندگی شان حضور فعال دارند و در کنار سختی های موجود به معنای واقعی زندگی می کنند.

آیت الله طباطبائی در این دیدار ضمن تشکر از تلاش های مستمر سازمان صداوسیما گفت: امیدوارم در کنار نمایش صحنه های نبرد با تروریست ها که واقعیت زندگی امروزمردم سوریه است زوایای دیگر زندگی مردم که زندگی همراه با معنویت و صمیمیت است نیز نشان داده شود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها