تشییع پیکر مطهر شهید قرایی بر دوش رئیس و کارکنان رسانه ملی

عطر سیب در جام جم پیچید

مراسم تشییع پیکر مطهر شهید تازه تفحص شده پرویز قرایی در مسجد بلال سازمان صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران برگزار شد، تا امروز عطر سیب به برکت پیکر مطهر و معطر این شهید بزرگوار در فضای رسانه ای جام جم بپیچد.
کد خبر: ۱۰۸۰۸۱۲
عطر سیب در جام جم پیچید

به گزارش خبرنگار جام جم آنلاین، مراسم تشییع پیکرمطهر تازه تفحص شده پرویز قرایی، پس از اقامه نماز ظهر و عصر امروز با حضور دکتر علی عسکری رئیس رسانه ملی، دکتر میرباقری معاون سیما، جمعی از مدیران و کارکنان سازمان و خانواده معزز شهید در مسجد بلال سازمان صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران برگزار شد.

همچنین در این مراسم نورانی همزمان با هفتمین روز شهادت سیدالشهدا (ع)، ذاکران اهل بیت عصمت و طهارت علیهم السلام به مداحی و ذکر مصیبت حضرت امام حسین (ع) و یاران با وفایش پرداختند.

طبق برنامه ریزی انجام شده مراسم ‌وداع با پیکر مطهر این شهید بزرگوار فردا بعد از اقامه نماز مغرب و عشا در مسجد جامع دماوند برگزار خواهد گردید و پس از آن روز چهارشنبه، آستان مقدس امامزاده محمد شلمبه دماوند میزبان و مدفن این شهید بزرگوار خواهد بود. همچنین مراسم یادبود این عزیز پنج شنبه جاری از ساعت ۱۴ در مسجد گیلاوند برگزار خواهد شد.

در مراسم امروز برادر شهید پرویز قرایی در جمع پرشور کارکنان رسانه ملی گفت: آغاز فعالیت‌های برادرم به پیش از پیروزی انقلاب اسلامی و مبارزه با رژیم شاه برمی‌گردد.

وی افزود: برادرم بعد از پیروزی انقلاب اسلامی در گمنامی به مبارزه با منافقین پرداخت و برای مبارزه با آنان به استان‌های غربی کشور سفر کرد.

برادر شهید قرایی خاطرنشان کرد: پرویز مزد تلاش‌های انقلابی‌اش را در دوران جنگ تحمیلی گرفت و به درجه رفیع شهادت نائل آمد. امیدوارم رهروی خوبی برای شهدا باشیم.

شهید پرویز قرایی متاهل و متولد سال 1336از اهالی روستای گلدشت پایین شهرستان دماوند بود که در سال 1365 در عملیات والفجر9 و در منطقه سلیمانیه عراق به شهادت رسید. پیکر مطهر این شهید به تازگی پس از گذشت 27 سال شناسایی گردیده است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها