مستند محیط‌ بان و پلنگ به عنوان اولین اثر ایرانی در معتبرترین جشنواره محیط زیست و حیات وحش آمریکا نمایش داده می شود.
کد خبر: ۱۰۷۶۵۲۶
نمایش یک مستند ایرانی در جشنواره «Jackson Hole»

به گزارش جام جم آنلاین از روابط عمومی رسانه ملی، از میان آثار ارسالی امور جشنواره­ های بین المللی اداره کل بین الملل صدا و سیما به جشنواره Jackson Hole آمریکا، اثر فتح ‌الله امیری تهیه‌کننده و کارگردان مستند «محیط‌بان و پلنگ» موفق به حضور در بخش «انسان و طبیعت» این جشنواره در وایومینگ آمریکا شد.

مستند محیط بان و پلنگ، تولید شبکه جهانی جام‌جم روایت بی نظیری از تلاش دوست داران طبیعت ایران است که با جان و دل در راه حفظ این سرمایه های ملی تلاش می کنند.

فتح الله امیری در سوابق کاری خود آثار ارزشمندی چون مستند های «درجستجوی پلنگ ایرانی»، «زندگی در کسوف»، «مجموعه خزندگان ایران»، «تنهاوش» و «حیات در رگ های سرد» را به ثبت رسانده است.

جشنواره حیات وحش Jackson Hole تحت نظارت بیش از هفتصد نفر از فعالان صنعت سینما،هر دو سال یکبار فصل پاییز در ایالت وایومینگ آمریکا درحاشیه پارک ملی Grand Teton، میزبان بهترین های دنیای حیات وحش است و تلاش می کند با افزایش آگاهی و فعالیت های ثمربخش به وسیله استفاده خلاقانه از رسانه، راه آموزش و توسعه را دنبال کند.

امسال نیز جشنواره مذکور 2 الی7 مهرماه در وایومینگ آمریکا برگزار می‌شود و بزرگان فیلمسازی حیات وحش دنیا از جمله: BBC Nature ،Discovery، Geography National، ZDF آلمان همواره با تولیدات جدید خود دراین رویداد معتبر جهانی به رقابت می‌پردازند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها