قرارگاه رسانه ای مدافعان حرم، آثار هنری هنرمندان را در مقوله دفاع از حریم اهل بیت عصمت و طهارت به نمایش می گذارد.
کد خبر: ۱۰۷۵۱۵۶
نخستین رزم واره مدافعان حرم در رادیو ایران

به گزارش جام جم آنلاین از شبکه رادیویی ایران، مهدی زریباف دبیر نخستین رزم واره مدافعان حرم با اعلام این خبر گفت: قرارگاه رسانه ای مدافعان حرم متشکل از شبکه رادیویی ایران، مرکز بسیج سازمان صداوسیما و سازمان سینمایی دفاع مقدس «نخستین رزم واره مدافعان حرم» را برگزار می کنند.

وی با بیان اینکه در این رزم نامه ، آثار هنری هنرمندان در سطوح مختلف به نمایش در خواهد آمد،تصریح کرد:پیگیری مطالبات مقام معظم رهبری در حوزه انقلابگیری و مقاومت مردمی،معرفی فعالیت های هنری هنرمندان این مرز و بوم در مقوله دفاع از حریم اهل بیت عصمت و طهارت، تقویت حرکت های هنری – رسانه ای در حوزه مدافعان حرم،معرفی مدافعان حرم و خانواده هایشان به عنوان محصول و رویش انقلاب اسلامی و تقویت روحیه انقلابی – جهادی از اهداف این رزم واره است.

زریباف خاطر نشان کرد :هنرمندان می توانند در بخش های مختلف مسابقه رزم واره مدافعان حرم شرکت کنند.این مسابقه شامل بخش های مختلفی همچون «دیداری»، «شنیداری»، «موسیقی»، بخش مخصوص اصحاب رسانه و ویژه «مردمی» می باشد.

وی افزود: هنرمندان می توانند در بخش دیداری آثار مستند، فیلم، پویا نمایی،فیلمنامه،تیزروکلیپ و برنامه های ترکیبی همچنین در بخش شنیداری آثار مستند رادیویی، برنامه ترکیبی،آنونس،نمایش رادیویی و متن رادیویی را شرکت دهند.همچنین کسانی که آشنا به موسیقی و نوا هستند می تواننددر این بخش قطعات موسیقی با کلام و بی کلام، سرود و نغمات آیینی، نماهنگ،مدیحه سرایی و ترانه سرایی خود را به دبیر خانه ارسال کنند.

زریباف تصریح کرد: در بخش خبرگزاری ها و رسانه های مکتوب اصحاب رسانه می توانند آثار خود را در بخش های عکس، مصاحبه خبری،مقاله،گزارش خبری و تیتر همچنین در بخش فضای مجازی که شامل شبکه های اجتماعی،سایت و وبلاگ،نرم افزارهای کاربردی،طرح و تصاویر گرافیکی می باشد شرکت دهند. در بخش مردمی نیز عموم علاقمندان می توانند دل نوشته ها ، شعر ها،داستان های کوتاه خود،عکس ها،کلیپ ها و فیلم کوتاه مردمی را به دبیرخانه این جشنواره ارسال کنند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها