فیلم های سینمایی غرور و افتخار، شبح جنگجو، راز سلطان، خبرچین، دانش آموز جدید، سفر به چزابه، کودک و فرشته این هفته حدود ساعت 30 دقیقه بامداد از شبکه یک پخش می شوند.
کد خبر: ۱۰۷۳۴۷۲
سفر به چزابه در شبکه یک سیما

به گزارش جام جم آنلاین از روابط عمومی رسانه ملی، فیلم سینمایی «غرور و افتخار» بامداد یکشنبه 26 شهریور تقدیم بینندگان شبکه یک سیما می شود.

داستان فیلم از این قرار است که: پس از آنکه تعدادی از پلیس‌های تحت فرماندهی فرانسیس ترینی در حادثه ای کشته می شوند، برادر فرانسیس، ری تیرنی مسئول رسیدگی به پرونده قتل آن ها می شود. او در پی تحقیقاتی مفصل به رد جیمی که داماد خانواده ترینی است پی می برد و متوجه می شود که جیمی و فرانسیس که دو پلیس حرفه ای هستند، از مهاجران مکزیکی اخاذی کرده و در سود معاملات مواد مخدر نیز شریک هستند و ...

فیلم سینمایی «شبه جنگجو» به کارگردانی آکیراکوروساوا، در خلاصه داستان این فیلم آمده است: سارقی ساده که شباهت زیادی به یک فرمانده دارد استخدام می شود تا نقش بدل او را بازی کند.اما وقتی فرمانده از دنیا می رود سارق مجبور می شود جای او را بگیرد و...

این فیلم سینمایی بامداد دوشنبه 27 شهریور، پخش خواهد شد.

فیلم سینمایی «راز سلطان» هم که بامداد سه شنبه 28 شهریور، پخش می شود. داستانی شرقی دارد و از این قرار است که دکتر «دپ» محقق و تاریخ دان آمریکایی از دانشگاه هاروارد به ترکیه می آید تا درباره آثار سلطان عبدالحمید دوم از پادشاهان عثمانی تحقیق کند. او به موزه تپکاپی می رود اما در انجا با برخورد سرد مدیر موزه «آقای هاکان» مواجه می شود. دکتر «دپ» تلاش می کند تا با همکاری یک عتیقه فروش قدیمی به نام «دامادیان» سر از راز صندوقچه ای درآورد که در انبار موزه تپکاپی قرار دارد و از آثار برجسته سلطان عبدالحمید دوم است اما درگیر ماجراهایی می شود.

فیلم سینمایی «خبرچین» به کارگردانی ریک رومن وا، که قرار است بامداد چهارشنبه 29 شهریور، پخش شود. داستانی پرهیجان دارد و در خلاصه آن آمده است: پسر بزرگِ جان متیوس از همسرِ اولش، به خاطر حمل ناخواسته مواد مخدر به زندان می افتد. جان متوجه می شود که اگر چند تن از اعضای باند مواد مخدر را لو بدهد، می تواند برای پسرش تخفیف بگیرد. جان دست به کار می شود و در هئیت یک قاچاقچی، وارد باندی خطرناک می شود تا برایشان کار کند …

فیلم سینمایی «دانش آموز جدید» که با توجه به شروع فصل درس و مدرسه بامداد پنجشنبه 30 شهریور، پخش می شود هم از این قرار است: خانم ژوبرت که از آموزگاران خوب و با سابقه مدرسه است با آمدن دانش آموزی جدید به نام «دیوید» که به آسانی نمی‌تواند با دانش آموزان دیگر ارتباط برقرار کند تصمیم می‌گیرد تا راه حلی برای شناخت مشکل او پیدا کند.

این فیلم به کارگردانی وینسنزو مارانو محصول سال 2005 فرانسه است که لارنس بوکولینی در آن نقش آفرینی کرده است.

فیلم سفر به چزابه به کارگردانی رسول ملاقلی پور هم که به مناسبت 31 شهریور و آغاز جنگ تحمیلی و هفته دفاع مقدس بامداد جمعه پخش می شود، حال و هوایی جنگی دارد.

در خلاصه داستان این فیلم آمده است: پس از جنگ تحمیلی جمعی از هنرمندان سینما به دعوت سازمانی برای بازدید از منطقه به چزابه سفر می‌کنند. چند تن از آنان هنگام جنگ تحمیلی در جبهه حضور داشتند. آن‌ها در منطقه رشادت‌های برادران بسیجی و سپاه را به یاد می‌آورند و فیلم با بازگشت به گذشته فداکاری‌های آن‌ها را به تصویر درمی‌آورد.

آخرین فیلم سینمایی این هفته هم «کودک و فرشته» نام دارد که در مورد مقاومت مردم خرمشهر در روزهای اول جنگ ایران و عراق است و قسمت‌هایی از فیلم از کتاب دا الهام گرفته شده است.

در خلاصه داستان این فیلم آمده است: در آخرین روز تابستان، فرشته و خانواده‌اش آماده می‌شوند تا در جشن عروسی یکی از اقوام نزدیک شرکت کنند اما غرش صدای هواپیماهای جنگنده‌ای که از مرز عبور کرده‌اند موجب می‌شود که پدر فرشته تصمیم بگیرد از خیر عروسی خواهرش بگذرد و خانواده‌اش را از مهلکه بدر ببرد. فرشته برای آوردن مادر بزرگ از خانه خارج می‌شود اما دیگر هیچگاه خانواده اش را نمی‌بیند ولی مدتی بعد با شنیدن خبر زنده بودن برادرش، جستجویی طولانی را برای یافتن او آغاز می‌کند. فرشته در شهری که حالا توسط دشمن اشغال شده، درگیر ماجراهای بسیاری می‌شود. سراجام دخترک جان پسربچه‌ای هم سن برادرش را از مهلکه نجات می دهد و با جسد برادرش را که شهید شده مواجه می‌شود.

بینندگان شبکه یک این فیلم را بامداد شنبه حدود ساعت یک بامداد تماشا کنند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها