رئیس رسانه ملی در دیدار با امام جمعه اصفهان:

باید در برنامه سازی ذائقه و رضایت مخاطب را در نظر گرفت

رئیس رسانه ملی پیش از ظهر امروز در حاشیه سفر به استان اصفهان، با آیت الله طباطبایی نژاد نماینده ولی فقیه و امام جمعه اصفهان دیدار و گفت و گو کرد.
کد خبر: ۱۰۷۳۰۵۴
باید در برنامه سازی ذائقه و رضایت مخاطب را در نظر گرفت

به گزارش جام جم آنلاین از روابط عمومی رسانه ملی، دکتر علی عسکری در این دیدار ضمن تشریح فعالیت صداوسیما، مدیریت رسانه در فضای رسانه ای جهان امروز را پیچیده و حساس برشمرد و گفت: در این دریای امواج و طوفان گسترش رسانه های نوین باید با دقت، تیزبینی و برنامه ریزی حرکت کرد تا بتوانیم به نقطه مطلوب برسیم.

رئیس رسانه ملی با بیان اینکه باید در برنامه سازی ذائقه و رضایت مخاطب را در نظر گرفت، تصریح کرد: امیدواریم در این میدان جنگ فرهنگی بتوانیم با تلاش همکارانمان پیوند ناگسستنی مردم با تلویزیون را عمق بیشتری ببخشیم.

آیت الله طباطبایی نژاد نیز دراین دیدار با تشکر از تلاش های رسانه ملی در به تصویر کشیدن پیشرفت های ایران اسلامی گفت: رادیو و تلویزیون در فضای رسانه ای امروز بسیار تاثیر گذارند حتی در شرایطی که فضای مجازی، عرصه فعالیت های رسانه ای را تحت تاثیر قرار داده است.

نماینده ولی فقیه و امام جمعه اصفهان توجه ویژه صداوسیما به مسائل دینی و ترویج و تقویت باورهای دینی و اسلامی را خواستار شد و گفت: گرچه صداوسیما در این زمینه تلاش های فراوان کرده است و می کند اما تقاضای ما این است که در همه زمینه ها به ویژه فیلم ها و سریال ها به این موضوع توجه خاص داشته باشد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها