شبکه پنج سیما برای روزهای پایانی هفته (پنج شنبه و جمعه 23و 24 شهریور) سه فیلم شهر پرندگان، ریو2 و بیمه عمر در نظر گرفته است.
کد خبر: ۱۰۷۲۶۵۴
آخر هفته با بیمه عمر!

به گزارش جام جم آنلاین از روابط عمومی شبکه پنج سیما، انیمیشن سینمایی «شهر پرندگان» به کارگردانی وینی تورنلی، پنج‌شنبه 23 شهریور ساعت 13:30 از شبکه پنج سیما پخش می‌شود.

در این انیمیشن خواهیم دید: پرنده جوانی به نام «کای» به شهر پرندگان سفر می‌کند و می‌خواهد دیگران را تحت تاثیر قرار داه و متحول سازد.

انیمیشن سینمایی «ریو 2» به کارگردانی کارلوس سالدانا، جمعه 24 شهریور ساعت 9 صبح از شبکه پنج پخش می‌شود.

در خلاصه داستان آمده است: بلو و ژول و سه فرزندش دلشان می‌خواهد که از محیط شهر دور شده و به آمازون بروند. در بدو ورود ژول متوجه می‌شود که پدرش ادوارد نمرده است. زندگی در جنگل برای بلو سخت است ولی سعی می‌کند خودش را با محیط وفق دهد اما نمی‌تواند. بلو تصمیم می‌گیرد آمازون را ترک کند که متوجه حضور آدم‌ها در جنگل و قطع درختان می‌شود....

فیلم تلویزیونی بیمه عمر محصول امریکا 2016 به کارگردانی پیتر بلیزلی روز جمعه ساعت 13:30 برای علاقه مندان نمایش داده می شود.

مخاطبان در خلاصه این فیلم خواهند دید:نیک بارون که از همسرش لوسی جدا شده و دور را دور مراقب دخترش کیت است، او طراح نقشه های دزدی است. الخاندرو از او یک نقشه می خرد ولی پس از دزدی توسط عده ای کشته می شود و حالا پدرش ویکتور واسکز که یک خلافکار بزرگ است می خواهد از نیک انتقام بگیرد او فکر می کند که نیک قاتل پسرش است و....

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها