ظهر امروز تفاهم‌نامه همکاری بین بسیج رسانه و دانشگاه آزاد برای ارتقا سواد رسانه و همکاری‌های رسانه‌ای به امضای رئیس هیات امنای دانشگاه آزاد، فرمانده سپاه محمد رسول‌الله(ص) تهران بزرگ و مسئول سازمان بسیج رسانه امضاء شد.
کد خبر: ۱۰۷۰۶۸۰
همکاری بسیج رسانه و دانشگاه آزاد برای ارتقا سواد رسانه‌‌ای

به گزارش جام جم آنلاین، ظهر امروز (چهارشنبه) تفاهم نامه همکاری بین بسیج رسانه و دانشگاه آزاد برای ارتقا سواد رسانه و همکاری‌های رسانه‌ای با حضور علی اکبر ولایتی رئیس هیات موسس و هیات امنای دانشگاه آزاد، سردار محمدرضا یزدی فرمانده سپاه محمد رسول‌الله (ص) تهران بزرگ و مسعود بصیری مسئول سازمان بسیج رسانه امضاء شد.

علی اکبر ولایتی رئیس هیات موسس و هیات امنای دانشگاه آزاد در این مراسم گفت: بسیج رکن اساسی زندگی ما است که حفظ هویت و تمامیت ارضی و حمایت نظام جمهوری اسلامی و حضور در تمام عرصه‌ها از وظایف اجمالی بسیج است.

وی تصریح کرد: این نهاد مبارک توسط حضرت امام(ره) تاسیس شد و امیدوارم همه ما در تمام کارهایمان بسیجی باشیم.

رئیس هیات موسس و هیات امنای دانشگاه آزاد تصریح کرد: در جهت کیفی سازی کار بسیج، ارتباط دانشگاهی مهم است و ما اهتمام ویژه برای کیفی شدن ارتباط ها به بسیج داریم.

سردار محمد رضا یزدی نیز در این مراسم اظهار داشت: ما باید فضای فرهنگی و زندگی عادی را به سمت زندگی ایرانی اسلامی سوق دهیم.

وی افزود: حضور بسیج در همه عرصه‌ها به خصوص رسانه دارای اهمیت ویژه‌ای است. این ارتباط را باید در سیستم‌های سازمانی هم ترویج دهیم و به سرعت به سمتی حرکت کنیم که تبلیغ و ترویج زندگی اسلامی صورت بگیرد تا در این زمینه موفق شویم.

وی تصریح کرد: باید برای کیفی سازی اقدامات بسیج هم کارهایی صورت بگیرد که این تفاهم‌نامه یکی از این کارهاست.

در پایان مراسم تفاهم نامه بین دانشگاه آزاد اسلامی و بسیج رسانه امضاء شد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها