ویژه برنامه «همیشه به شادی» کاری از شبکه رادیویی تهران است که از امروز تا عید سعیدغدیر خم به‌صورت زنده با حضور بازیگران و چهره‌های محبوب کشورمان از بوستان نهج البلاغه روی آنتن می‌رود.
کد خبر: ۱۰۷۰۱۸۶
«همیشه به شادی» در بوستان نهج البلاغه

به گزارش جام جم آنلاین از شبکه رادیویی تهران، همیشه به شادی برنامه ای مفرح و شاد است که از گروه تفریحات و سرگرمی رادیو تهران تا عید سعید غدیرخم تقدیم مخاطبان می شود.

با استقرار واحد سیار در بوستان نهج البلاغه این برنامه رادیویی به صورت مستقیم تا عید غدیر، هر روز از ساعت 18 تا 19 و 30 دقیقه در قالب مسابقه اجرا می شود.

شرکت کنندگان این مسابقه از بین حاضرین و تماشاچیان انتخاب خواهد شد، از علاقه مندان برای شرکت در این مسابقه دعوت می شود تا با حضور در بوستان نهج البلاغه در مسابقه رادیویی ما شرکت کنند.

شرکت کنندگان در مسابقه با پاسخ به پرسش هایی که مربوط به اطلاعات عمومی و تهران شناسی آنهاست، می توانند برنده برنامه همیشه به شادی باشند.

بخش های طنز این برنامه با آیتم های «کشف المحل و کشف المثل»، «باجناق ها» طراحی شده است که در قسمت های کوتاه نمایشی اجرا خواهد شد.

مجریان این برنامه رادیویی وحید رونقی و ساحل کریمی است و تهیه کنندگان میثم عبدی و امیرحسین ثقفی همراه شما مخاطبان خواهند بود.

بوستان نهج‌البلاغه یکی از پارک‌های تهران است که بیش از ۳۵ هکتار وسعت دارد و در بخش وسیعی از دره فرحزاد بین بزرگراه نیایش، بزرگراه همت و غرب بزرگراه یادگار امام احداث شده‌است.

گفتنی است؛ برنامه همیشه به شادی روزهای گذشته با استقبال بی نظیر مخاطبان در مجموعه سورتمه تهران اجرا شد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها