تهیه کننده سینما و تلویزیون معتقد است که بزرگ‌ترین پیام‌ جشنواره تولیدات مراکز استان‌های صدا و سیما وحدت ملی است زیرا در این جشنواره تمامی اقوام اعم از ترک، کرد، بلوچ، لر و همه اقوام ایران در کنار یکدیگر هستند و جشنواره نماد وحدت ملی است.
کد خبر: ۱۰۶۸۵۲۵
امیرحسین شریفی: بزرگ‌ترین پیام‌ جشنواره تولیدات مراکز وحدت ملی است

به گزارش جام جم آنلاین، امیر حسین شریفی تهیه کننده سینما و تلویزیون در گفت‌وگو با ستاد خبری بیستمین جشنواره تولیدات مراکز استان‌های صدا و سیما گفت: یکی از اثرگذارترین جشنواره‌ها برای کشف استعدادها در شهرستان‌ها جشنواره تولیدات مراکز است.
وی ادامه داد: وقتی این جوانان و برنامه‌سازان به جشنواره دعوت می‌شوند و آثار آنها دیده می‌شود بسیار در روحیه‌شان تاثیرگذار است. جشنواره باعث ترغیب و ایجاد انگیزه در بین جوانان می‌شود تا با ساخت کارهای خوب دیده شوند.
شریفی اظهار کرد: جشنواره تولیدات مراکز نسبت به سایر جشنواره‌ها دستاورد بیشتری دارد، زیرا تمامی استان‌ها در این جشنواره شرکت کرده و به نوعی تمام قوم‌های ایران می‌توانند در جشنواره شرکت کنند.
وی افزود: در جشنواره تولیدات تمامی اقوام اعم از ترک، کرد، بلوچ، لر و همه اقوام ایران در کنار یکدیگر هستند و جشنواره نماد وحدت ملی است. بزرگ‌ترین پیام‌ این جشنواره وحدت ملی است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها