تصویربرداری سریال «پاهای بیقرار» به تهیه‌کنندگی ایرج محمدی و کارگردانی منوچهر هادی یکشنبه 29 مردادماه با حضور مدیران تلویزیون در شهرک سینمایی غزالی کلید می خورد.
کد خبر: ۱۰۶۳۹۶۱
«پاهای بیقرار» فردا از شهرک غزالی کلید می خورد

به گزارش جام جم آنلاین از روابط عمومی شبکه پنج سیما، «پاهای بیقرار» در سه فصل و در زمانهای حال و گذشته است.

فصل اول و سوم زمان حال و فصل دوم را زمان گذشته شامل می‌شوند که البته در نسخه نهایی و تدوین شده مخاطب با سریالی 60 قسمتی مواجه خواهد شد که تلفیقی از این سه فصل هستند.

فصل دو از سال 57 تا 64 را به تصویر می‌کشد. بخش‌های گذشته در شهرک غزالی تصویربرداری می‌شود. یکی از استان‌های جنوبی، مناطق جنگی و لوکیشن‌هایی که دارای بافت سنتی هستند هم از دیگر لوکیشن‌های این سریال است.

مسعود رایگان، پانته آ بهرام، مهرانه مهین ترابی، شاهرخ استخری بازیگران فصل اول و حمید گودرزی، لیندا کیانی، افسانه ناصری، سمیرا حسن پور، آرش مجیدی، علیرضا استادی، مهدی صباحی، سیروس همتی و اصغر محبی بازیگران فصل دوم هستند.

پاهای بیقرار نام موقت این سریال، ملودرامی خانوادگی است که به قلم مهدی محمدنژادیان و بابک کایدان برای شبکه پنج سیما تولید خواهد شد.

این سریال داستان رویارویی دو خانواده را نشان می‌دهد و قربانیانش فرزندان آن خانواده‌ها هستند.

آدم های این قصه زندگی محلی و همسایگی کنار هم داشتند و دارند و بحث مبارزه با اعتیاد و فساد اقتصادی هم از رگه‌های داستان این سریال است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها