شب گذشته، خندوانه با میزبانی از مازیار میری کارگردان سینما روی آنتن رفت.
کد خبر: ۱۰۶۲۵۶۷
اعتیاد آقای کارگردان صدای دخترش را در آورد! +عکس

به گزارش جام جم آنلاین از باشگاه خبرنگاران، در بخش ابتدایی، حامد آهنگی استندآپ کمدی اجرا کرد و عوامل خندوانه در پایان اجرا، جشن تولدی برای او گرفتند.

در بخش دوم برنامه، مازیار میری روی صندلی مهمان خندوانه نشست و درباره شروع اکران فیلم سینمایی «سارا و آیدا» و ساخت یک سریال به تهیه‌کنندگی مهران رسام برای شبکه پنج صحبت کرد.

وی درباره محوریت اصلی فیلم «سارا و آیدا» اظهار داشت: فیلم «سارا و آیدا» رفاقت دختران را نشان می‌دهد که تا پای مرگ روی حرف خود می‌مانند.

دختر مازیار میری هم در برنامه دیشب خندوانه حضور داشت و درباره رفاقت خود با پدرش صحبت کرد؛ اما از اعتیاد پدرش به بازی‌های رایانه‌ای گلایه کرد.

میری در ادامه درباره ساخت فیلم جدید خود گفت: خیلی دوست دارم یک فیلم عاشقانه بسازم؛ البته من تجربه ساخت فیلم عاشقانه «حوض نقاشی» را دارم. به ساخت فیلم کمدی هم علاقه‌مندم.

وی در این بخش به جوان پیشنهاد کرد که فیلم کمدی رمانتیک بسازد اما رامبد جوان گفت: نه، من علاقه‌مند هستم درباره افرادی که دوست دارند در فضای مجازی به هر قیمتی به شهرت برسند، فیلم بسازم.

در بخش دیگر گفتگو، جوان به فوتبالی بودن مازیار میری اشاره کرد. میری که طرفدار تیم استقلال است، درباره اهدای جایزه خود به تیم استقلال گفت: شب قبل از فینال جام حذفی استقلال و سپاهان، من جایزه خود را برای روحیه دادن به تیم استقلال هدیه دادم. البته دوستان سینمایی از این اتفاق ناراحت شدند.

در ادامه برنامه میری تماشاگران برنامه خندوانه شب گذشته را به دیدن فیلم «سارا و آیدا» دعوت کرد. همچنین قول داد بچه‌های صبح رویش یک روز به همراه او به گردش بروند.

در بخش پایانی برنامه، جوان از او خواست نظر خود را درباره برخی هنرمندان بگوید.

مازیار میری درباره مریلا زارعی گفت: بازیگر خوبی است. جوان در خصوص دعوای این دو نفر سوال کرد و میری گفت: در جشنی قرار بود، جایزه او را بدهم. جمله‌ای گفتم که دچار سوءتفاهم شدند. من در آن مراسم فقط توصیه کردم از این به بعد حالمان در سینما خوب باشد. البته بعد از مدتی در جشنواره شهر با خانم زارعی به عنوان داور حضور داشتیم که من آنجا معذرت‌خواهی کردم و گفتم منظورم به ایشان نبود. ضمن اینکه من خیلی دوست دارم با خانم زارعی همکاری کنم.

میری درباره همایون اسعدیان گفت: رفیق درجه یک من است. آرامش را می‌توان از او هدیه گرفت. همایون مرد عقل است و من مرد احساس. برای همه چیز از او مشورت می‌گیرم.

کارگردان سارا و آیدا درباره شهاب حسینی گفت: شهاب حسینی آقای بازیگر است. بازیگری خوب و خوشتیپ. من به او حسادت می‌کنم آخر همه از او تعریف می‌کنند (خنده).

جوان هم در این باره ادامه داد: خواهش می کنم به بقیه بازیگران مرد که همه رفقای ما هستند، بر نخورد. به نظر من بهترین بازیگر مرد ایران شهاب حسینی است. شهاب هنوز مثل یک پسر 20 ساله برای بازی شور دارد.

کارگردان حوض نقاشی درباره پرویز پرستویی گفت: نازنین مردی است؛ زمانی که با او حرف می‌زنم حالم خوب است. در فیلم «پاداش سکوت» دکتر به من گفت که چربی نخورم. پرویز از من مراقبت و مدام این موضوع را به من گوشزد می‌کرد.

میری در پایان درباره نگار جواهریان هم گفت: او دوست خوبی است؛ ما دو کار با هم داشتیم. به نظرم خانم جواهریان جزو معدود بازیگران جوانی است که سینما را برای سلفی و عکس روی جلد نمی‌خواهد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها